Stap 2: Camera posities
Voor Aktie rijden scènes die u wilt hebben meer camerahoeken. De meer camerahoeken hebt, ontstaat er een dynamischer scène, ook sneller bezuinigingen en meer hoeken simuleert een intenser gevoel. Hoewel u vanuit een hoek voor de hele reeks kan film kan je alleen knippen ernaar gedurende 2 seconden in het eindproduct. Dit is omdat snelle bezuinigingen en korte hoeken sequenties helpen simuleren een meer intense scène.
Mogelijk hoeken:
- Binnen auto
- Boven auto
- Niveau van de weg
- Vensterniveau
- Hoekpunt van keerpunt
- Tegemoetkomende
In de auto die de mogelijk schoten zijn, bestuurder van de kant, coureur uit de rug, venster terug naar weg, voorzijde zetel aan de voorzijde van de road, rearview spiegel, spiegel kant.
Voor een hierboven die de auto het schoot een opgetuigd voertuig of een kraan vereisen zou. Deze opnamen worden gebruikt voor wanneer een auto de scène invoert. Dus als er een plas water op de grond en die auto kwam in en uit dacht het schot door spatten dat plas en dat begon de volgorde; dan zou dat een passend gebruik van het bovenstaande auto schot (kraan).
Road niveau schoten kunnen worden gebruikt voor tegemoetkomende en voor het starten van de scène. Ze zijn nuttig voor het feit dat de auto binnenkomen en verlaten van de scène.
Venster niveau opnamen zijn hetzelfde als de opnamen voor de binnenkant van de auto.
Hoekpunt van keerpunt vereist een statief om te zetten. Het vaste punt van de camera moet worden op het hoekpunt en het punt van belang moet de auto.
De auto en het hoekpunt van het keerpunt zijn binnen hieronder geïllustreerd.
* Wanneer de drijvende scènes filmen de persoon hoeft niet te rijden te snel omdat de beelden is versneld in de bewerken phase.*