Stap 2: Een Sketck openen en lijnen tekenen / kringen
Wanneer je aan het ontwerpen bent zal u meestal altijd beginnen met een 2d schets. Om te beginnen met de klik van een schets maken 2D SCHETS. U zal zien zoals een matrix van elk vliegtuig (x, y, z). Ik gebruik de y, x vliegtuig, dus klik op de linker bovenhoek. Nu zijn we in de weergave schets. U hoeft niet altijd om te beginnen met het schetsen dit manier echter als u hebben een 3d object al kunt u een 2d schets aan de zijkant van het! We beginnen aan de linkerzijde van de werkbalk en onze kant op werken. Dus nu om te beginnen met een lijn. Zijn echt gemakkelijk, selecteert u lijn en je kan op elk deel van het scherm klikken. Wanneer u hebt de optie van het kiezen van de afstand en hoek. Druk op tab om te schakelen tussen de lijn afstand en hoek vak. Wanneer u hebt één regel die kunt u op doorgaan met het maken van een vierkant, moet u niet de regeloptie selecteert elke keer dat u wilt maken van een lijn. Als je wilt om een shape de lijn nog steeds zullen worden geselecteerd en overal zal verbinden u tenzij als u met de rechtermuisknop op en druk op ok, annuleren of als u de lijn op een punt aansluit.
Ik heb een vak in de afbeelding hierboven.
Nu op cirkels. Er is een cirkel selectie doos rechts naast de selectie van de lijn. Kunt u twee soorten cirkels, vanaf center of raaklijn, voor tangens u lijnen die u de cirkel wilt om de raaklijn te worden. Ik gebruikte de raaklijn van de cirkel en de bovenkant, onderkant en rechterkant van onze doos geselecteerd.