Stap 2: Voer de Processing Schets
Opmerking: op dit punt, als u niet hebt gebruikt de seriële bibliotheek in verwerking, het programma wordt u mogelijk gevraagd in het Debug venster (zie afbeelding) naar open uw Terminal en voer twee SUDO commando's. Dit gevaarlijk kan zijn, maar als u de exacte instructies in het foutopsporingsvenster Processing, geen kwaad zal komen naar uw computer.
De bijgevoegde Processing schets is bedoeld om uit te leggen van de complexe aspecten, zodat het voor iedereen nuttig zal zijn. Afgezien van de essentiële terminal commando's is de enige functie die wijziging wellicht de initialisatie van een nieuwe seriële-object (lijn 20 in de tekening):
poort = nieuwe Serial (dit, Serial.list() [0], 9600);
Dit maakt een nieuw object (dat een exemplaar van een klasse - de fundamentele bouwsteen van OOP, of "Object Oriented Programming"). Het tweede argument van de functie Serial.list() is de inkomende poort wordt gebruikt door de Arduino. De meeste gebruikers waarschijnlijk de standaardpoort [0] kunnen gebruiken, maar dit moet mogelijk worden verwisseld als u een andere poort gebruikt. Het derde argument is de baud-rate die moet overeenkomen met de baud-rate gebruikt in de functie van de Serial.begin() van uw Arduino schets.
Wanneer u klaar bent wijziging de sketch (als het moet), het programma uitvoeren met de knop afspelen en lees de waarden in de verwerking van Debug venster. Deze waarden, die zijn opgeslagen in de cellen van uw array, kunnen nu worden gebruikt bij de verwerking van schetsen.