int spreker = 9; Hook-up spreker aan digitale pin 9
int sw1 = 15; Schakelaar aangesloten analoge pin 1
int sw2 = 16; Schakelaar aangesloten analoge pin 2
int sw3 = 17; Schakelaar aangesloten analoge pin 3
int Ventiel1;
int valve2;
int valve3;
VOID c () {/ / Presets van de notitie "c" tot later gebruikt worden
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1915);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1905);
}
void (d) {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1700);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1690);
}
ongeldig e () {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1519);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1509);
}
void f () {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1432);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1422);
}
VOID g () {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1275);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1265);
}
leegte een () {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1136);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1126);
}
VOID b () {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(1014);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(1004);
}
VOID C () {}
digitalWrite (spreker, hoge);
delayMicroseconds(956);
digitalWrite (spreker, laag);
delayMicroseconds(946);
}
VOID Setup {}
pinMode (spreker, OUTPUT);
pinMode (sw1, INPUT);
digitalWrite (sw1, hoge);
pinMode (sw2, INPUT);
digitalWrite (sw2, hoge);
pinMode (sw3, INPUT);
digitalWrite (sw3, hoge);
Serial.begin(9600);
}
void loop {}
Ventiel1 = digitalRead(sw1); Leest switch 1
valve2 = digitalRead(sw2); Leest schakelen 2
valve3 = digitalRead(sw3); Leest schakelen 3
Als ((valve1 == LOW) & & (valve2 == laag) & & (valve3 == LOW)) {/ / als alle afsluiters worden ingedrukt, dan
c(); Het speelt een "c"
}
anders als ((valve1 == LOW) & & (valve2 == HIGH) & & (valve3 == LOW)) {/ / als de eerste en derde kleppen worden ingedrukt, dan
d(); Het speelt een "d"
}
anders als ((valve1 == LOW) & & (valve2 == laag) & & (valve3 == HIGH)) {/ / als de eerste en tweede kleppen worden ingedrukt, dan
e(); Het speelt een "e"
}
anders als ((valve1 == LOW) & & (valve2 == HIGH) & & (valve3 == HIGH)) {/ / als het eerste ventiel wordt ingedrukt, dan
f(); Het speelt een "f"
}
anders als ((valve1 == HIGH) & & (valve2 == HIGH) & & (valve3 == HIGH)) {/ / als geen kleppen worden ingedrukt, dan
g(); Het speelt een "g"
}
anders als ((valve1 == HIGH) & & (valve2 == HIGH) & & (valve3 == LOW)) {/ / als het derde ventiel wordt ingedrukt, dan
a(); Het speelt een "a"
}
anders als ((valve1 == HIGH) & & (valve2 == laag) & & (valve3 == HIGH)) {/ / als het tweede ventiel wordt ingedrukt, dan
b(); Het speelt een "b"
}
anders als ((valve1 == HIGH) & & (valve2 == laag) & & (valve3 == LOW)) {/ / als de tweede en derde kleppen worden ingedrukt, dan
C(); Het speelt een "C"
}
else {}
delay(1);
}
}