Stap 1: Wat is het doel van het spel?
- Het object van de simulatie is het vinden van dé verborgen in de huidige kaart en ga vervolgens naar de deur te sluiten.
- Elke speler heeft hit-punten, armor klasse ervaring punten en kan maximaal drie items bevatten.
- De MAX7219 8 X 8 Red Dot LED Matrix wordt gebruikt als een 'viewer' in de wereld van de simulatie, een deel van de totale kaart tegelijk weergeven.
- Elke stip vertegenwoordigt een muur, als solide of een speler wanneer knipperen. Als de speler rond de kaart beweegt, de weergave wordt verplaatst naar de desbetreffende afdeling.
Ik heb ook verschillende mini animaties, een reeks van pictogrammen weergegeven op het display van 8 x 8, voor het vinden van een sleutel met behulp van een toverdrank, met behulp van magie, openen de deur, en de speler dood. Ook heb ik de nummers 1-20 voor het tonen van het resultaat van een gesimuleerde sterven roll opgenomen. Nochtans, toont het nummer telkens als de rollen van de speler is vervelend dus deze animatie is uitgeschakeld.