Stap 2: Start het programmeren van de Arduino
Ik ben niet nieuw voor de programmering, dus de programmering ruimte van de Arduino te betreden niet een imposante taak was. Ik ging door een handvol tutorials (draaien op LED's en dergelijke) om de syntaxis en een aantal van de Verdragen naar beneden, en ik was uitgeschakeld.
Het eerste wat dat ik deed was wat ik wilde doen IN THE CODE-document. Na dat, ik liep een miniatuur schets van het programma die ik ontwikkelen wilde - en dat is, ik het opzetten van de ingangen en uitgangen, geschetst van enkele functies die ik gebruiken kon om te openen en sluiten van de dempers, zet de oven in- of uitschakelen, dat soort dingen. Geweldig, ik had mijn startprogramma geschetst. Natuurlijk het was nog niet klaar, niet zou compileren, iets dergelijks.
Tijdens dit proces, was ik behoorlijk gefrustreerd met de arme ontwikkelomgeving van de Arduino IDE. Een snelle zoektocht later had vond ik een toevoegen op voor SublimeText genaamd 'Stino'. Stino deed alles wat ik wilde en was een veel meer volwassen dev omgeving. Ik stapte meteen over.