Stap 13: Wind en regen berekeningen
VOID myMode() / / berekent de windrichting modus (de waarde bevatten meestal).
{
Als (windDirection2 == 1) {één = + 1;}
Als (windDirection2 == 2) {twee = 2 + 1;}
Als (windDirection2 == 3) {drie = drie + 1;}
Als (windDirection2 == 4) {vier = vier + 1;}
Als (windDirection2 == 5) {vijf = 5 + 1;}
Als (windDirection2 == 6) {zes = zes + 1;}
Als (windDirection2 == 7) {zeven = zeven + 1;}
Als (windDirection2 == 8) {acht = 8 + 1;}
Als ((één > twee) & &(one>three) & &(one>four) & &(one>five) & &(one>six) & &(one>seven) & &(one>eight) & &(one>answerB)) {answerB =; answerA = 1;}
Als ((twee > één) & &(two>three) & &(two>four) & &(two>five) & &(two>six) & &(two>seven) & &(two>eight) & &(two>answerB)) {answerB = twee; answerA = 2;}
Als ((drie > één) & &(three>two) & &(three>four) & &(three>five) & &(three>six) & &(three>seven) & &(three>eight) & &(three>answerB)) {answerB = drie; answerA = 3;}
Als ((vier > één) & &(four>two) & &(four>three) & &(four>five) & &(four>six) & &(four>seven) & &(four>eight) & &(four>answerB)) {answerB = 4; answerA = 4;}
Als ((vijf > één) & &(five>two) & &(five>three) & &(five>four) & &(five>six) & &(five>seven) & &(five>eight) & &(five>answerB)) {answerB = vijf; answerA = 5;}
Als ((zes > één) & &(six>two) & &(six>three) & &(six>four) & &(six>five) & &(six>seven) & &(six>eight) & &(six>answerB)) {answerB = zes; answerA = 6;}
Als ((zeven > één) & &(seven>two) & &(seven>three) & &(seven>four) & &(seven>five) & &(seven>six) & &(seven>eight) & &(seven>answerB)) {answerB = zeven; answerA = 7;}
Als ((acht > één) & &(eight>two) & &(eight>three) & &(eight>four) & &(eight>five) & &(eight>six) & &(eight>seven) & &(eight>answerB)) {answerB = acht; answerA = 8;}
Serial.Print ("mijn modus waarde is:"); Serial.println(answerA);
}