Stap 2: Programmering en bedrading!
Het is tijd om te vertellen je Arduino u bent niet rommelen, wilt u het om te doen wat je wilt!
Nou, is hier hoe we dat zullen doen. Ten eerste, u zal nood naar de wetboek, binnen deze stap genaamd 'ArduinoController.ino' is gekoppeld.
Ten tweede, moet u ervoor zorgen dat u uw Arduino correct voor de lichten opduiken en werken de knoppen draad.
Er is zes lichten in deze specifieke controller. Drie van hen zijn het testen van lichten, om ervoor te zorgen dat de lichten werken, ik heb hen ook ingebed in de controller voor sommige koele blikken. Er is drie knoppen en er is drie schakelaars. De code vertelt hen dat ze zijn van uw toetsenbord 1,2,3,4,5 en 6 knop.
Ik geprogrammeerd het deze manier, dus het zou werken in een game, je hoeft alleen om ervoor te zorgen dat u uw functies aan hen binden.
Wanneer je de bedrading hebt gedaan zoals hierboven en je Arduino de programmering heeft ontvangen, moet u hetzelfde als de video van de voorproef! (Als het toevallig Instructables toont niet het, u kunt nog steeds hier kijken zij ! (opent in een nieuw tabblad)