Stap 3: Uploaden van de schets en start graphing
Zodra je compileren en uploaden van de schets, zal het TFT-scherm beginnen drie grafieken tekenen. De bovenste grafiek vertegenwoordigt de foto weerstand signaal en hangt af van de lichtniveaus. U kunt gemakkelijk deze grafiek spike door die betrekking hebben op de weerstand van de foto met uw vinger.
De center-grafiek geeft het audiosignaal. Deze golfvorm getekend als een lijngrafiek met een basislijn (nulpunt) in het midden van de golfvorm.
Het staafdiagram onder is ook het audiosignaal, behalve de gegevens zijn gewijzigd als u wilt spiegelen van alle negatieve waarden positief. Als u de twee grafieken in dezelfde richting zult u zien dat elke spike op de center-grafiek (omhoog of omlaag) in een up spike op de onderste grafiek resulteren zal; een andere manier dezelfde gegevens te vertegenwoordigen.
Als u op op het scherm drukt verschijnt een menu met knoppen voor boven, Midden en onder. Daaronder is een Data Capture omgeving waarin de gegevens uit het laatste evenement van de Aanraking. Deze data kan worden gebruikt voor het kalibreren van het aanraakscherm. Door te drukken op de randen van het scherm kunt u bepalen de ruwe min en max waarden voor x en y. Deze waarden worden gebruikt in de schets-code en kan effect opvraagt voor de nauwkeurigheid van gegevens touch events.
Als u op een van de knoppen boven, centreren of onder ziet u de opties voor elke grafiek. Hier kunt u de kleur van de grafiek en de richting instellen.
Veel plezier en experimenteren met graphing analoge signalen!