Stap 2: Maping uit Arcade huisvesting / structuur
Het eerste wat ik had gedaan om vast te stellen het de algemene lay-out van de structuur en de behuizing van de arcade was de breedte en de lengte van mijn shoot, de lengte van het bord te meten, het aantal verplaatsingen die ik wilde hebben in de vooruit/achteruit motie van mijn hoop en de hoogte van de motor met een extra 3/8ths goedkeuring voor sommige speelkamer...
(Zijn een goede gewoonte om alle deze metingen tot gemakkelijk schrijven verwijst naar later)
Motor compartiment
Omdat ik wist ik wilde de hoepel dat te reizen op een afstand van 1 3/4 in, dat betekenen dat zou de schijf van de controle van de motor zou moeten worden ten minste gelijke diameter... (Ik zal dat meer op de schijf in een latere stap zo gelieve greep op gewoon een beetje!)
De schijf zal draaien op het middelpunt waardoor het een straal van 7/8-inch die zullen het exacte punt de paperclip koppeling zal worden geplaatst (nogmaals ik zal ingaan op de "koppeling" in een omhoog komende stap). De koppeling moet een beetje vlees te grijpen bij voor sterkte dus ik toegevoegd 3/8 voor en duim naar de straal. Wanneer je terug naar het bepalen van de totale lengte van de schijf zou het de diameter tot 2 1/2 inch brengen
Een klein voorbeeld van de wiskunde voor de kinderen...
de nieuwe straal: 7/8 + 3/8 = 10/8 = 1 1/4
de nieuwe diameter: 1 1/4 x 2 = 2 1/2
De schijf moet draaien en wordt extra voorzichtig met niet te lopen uit de ruimte later gaf ik weer dat een andere 1/2 inch van spelen, waardoor dat mijn motor compartiment zou nee te 3inches in lengte van voren naar achteren. (Maak een notitie van die 3 inch)
De Bank / Chute compartiment
De parachute en de hoepel zijn die geeft ons de ruimte om meer gebruik maken van dit gebied verheven. De parachute compartiment zal ook dubbele zoals de "Bank" omdat dit allemaal waren de afschaffing van grenzen / Lunchpakket / Jacked munten zal gaan worden opgeslagen.
Weten de hoepel zal hebben een reis van 1 3/4 inch en de lengte van de parachute is 1 1/4 in dit betekent dat de Bank / Chute compartiment zal moeten 3 duim in lengte, weer in goede maatregel die ik heb toegevoegd een extra 1/2 van spelen omwille van aanpassingen en ook herinneren de dikte van het karton die ik gebruik is ongeveer 1/8 in dik. (de meeste van de tijd dat dit waar de dingen krijgen vervuild is, bijna iedereen vergeet om te compenseren voor de dikte van het materiaal)
De oprit van de munt & Dividers
De helling / of dia zou je kunnen zeggen is het centrum compartiment. Dit is eenvoudig en ook moet worden aangelegd laatste omdat dit waar alle fouten kunnen worden gemaakt is voor. Ik vond een willekeurige hoek ongeveer 1 naar 3 stap (u 1 inch aan de hoogte van elke 3 inch lengte... Ik zal proberen om aan te tonen in een diagram te maken meer zin daarvan) of steiler zal prima werken.
Het doel van de dia/helling is omleiden om het even welk van de verandering die door de gaatjes "Verpakt & Jacked" is gedaald tot het compartiment van de bank.
Opmerking: De scheidslijn muren zijn niet alleen bedoeld om te scheiden van elke afzonderlijke ruimte, maar ook steun te geven aan het "speelveld" van het spel. De muren ook geven structuur aan de algehele behuizing door het aansluiten van de zijwanden aan elkaar en aan de basis.
Op de bovenkant van elk ondersteunen wand ik openingen voor de koppeling uitgesneden en "chute connector" (die zal worden toegelicht in de aankomende stappen) verkeer en ook uitknippen een opening aan de onderkant van de muur van de scheidingslijn bank om de wijziging op de dia door.
Huisvesting breedte en lengte
Breedte-zodra de compartimenten en scheidingslijnen zijn toegewezen uit zijn tijd om te bepalen van de breedte, dat super eenvoudig is. Ik wilde geven de speler een betere kans van raken van de bewegende Rugplank want het verhoogde het onwaarschijnlijk pad dat de munt is te volgen als het stuiteren... (wat betekent vrij veel dat ik wil verhogen de kans op de munten die vallen in de gaten "Verpakt & Jacked")
dus ik beperkt de goedkeuring van het linker- en rechterkant van het bord op ongeveer de helft van een inch in elke richting. (Bord + 1/2 in links = 1/2 in rechts = inch)
Lengte-combineren de lengtes van alle 3 compartimenten en ook de dikte voor een muur voor- en achterkant en beide scheidingslijnen compenseren.
Wiskunde voor de kinderen!...
Voorste wanddikte 1/8
Motor compartiment 3
Oprit Divider 1/8
Oprit compartiment 3
Bank Divider 1/8
Bank Compartmenr 3.5
Terug wanddikte + 1/8
Totale lengte in inch = 10
Zodra ik had al mijn metingen haalde ik ze op ruitjespapier om een idee van wat ik ben bezig met te krijgen.
Ik wist dat de hoogte van het Motor compartiment moest wordeninch hoog en de helling van de "speelveld moest er beginnen.
Ik trok een basislijn over de grafiek om te helpen de hoogte, die de helling van het speelveld worden moest boven illustreren.
Spelen rond het glijden veranderen naar beneden een vloeiend stuk karton onder verschillende hoeken, vond ik mijn gewenste slop die op een stap van inch was trok een vervolgens mijn lijn van de helling naar het ruitjespapier.