Stap 8: (Optioneel) Moving kanonnen, Stepper motor toevoeging, Cam schacht toevoeging
Samen met de genoemde kenmerken werkte ik ook tot bewegen kanonnen op dit schip dat intrekken zou wanneer de rode LEDs flash, vervolgens opnieuw en opnieuw brand. Dit werd bereikt door het gebruik van 2 cam schachten, voorjaar toevoegingen, een stappenmotor en de nodige Arduino codering. Echter, als gevolg van een motor storing, wrijvingskrachten of draden blokkeren van beweging, de stappenmotor mislukt in mijn project om te draaien. Want ik niet de oorzaak van fout weet, wilde ik dit als een optionele aparte stap te markeren. Als u deze stap opneemt en de stappenmotor mislukt (zoals in mijn project) de rest van de functies zal nog steeds naar behoren uitvoeren, u hoeft alleen roerende kanonnen.
1) 3D print de bijgevoegde STL-bestanden.
2) plaats veren over de cilinders voering van de binnenkant van het schip, tussen de muur van het schip en het kanon van de bodem wordt ingevoegd.
3) wanneer het assembleren van het schip, invoegen de roterende nok schachten in de achterkant van het schip, zodat de versnellingen zijn onder waar het wiel op het dek van het schip is.
4) het verkrijgen van een stappenmotor die heeft een centraal gelegen schacht die draait. Als er geen centraal gelegen, moet u wijzigingen aanbrengen in de 3D-gedrukte schip (u kunt gewoon snijden uit de juiste locatie te gebruiken van mijn andere prints).
5) lijm de voorste invoegen in de voorkant van het schip (onder het anker) tussen de twee roterende assen ter voorkoming van beweging en lijm de achterste invoegen in de achterkant van het schip tussen de twee roterende assen om te voorkomen dat beweging.
6) lijm de stappenmotor in de holte in de achterkant van het schip en lijm de 3D versnelling voor gedrukte uitloper over de schacht. Sommige kleine ondersteunt op de stappenmotor onder de versnelling van de stimulans om te voorkomen dat wiebelen lijm. De deel-bestanden die ik hiervoor heb bijgevoegd zijn klein, dus het is best niet te gebruiken van een printer te maken, maar te vinden sommige kleine plastic of harde stukjes schroot materiaal gewoon gebruiken die.
6) uncomment lijnen 68, 69, 70, 71, 74, 165 en 166 van mijn Arduino-code en de stappenmotor verbinden met de Arduino in de pinnen aangegeven in de code bij het verbinden van de positieve en gemalen draad met de juiste breadboard strips
7) nu theoretisch de kanonnen wordt verplaatst met werkte de eerste knipperen van de LEDs als alle naar behoren. Ik wilde gewoon biedt u de gelegenheid om te proberen deze functie als u zou willen.