Stap 3: Vertex kleur met behulp van cycli Rendering
Om het model instellen voor cycli er zijn een paar dingen eerst doen.
1. Schakel de weergave in het bovenste midden van de Blender de lay-out.
2. in het onderste venster wijzigen dat kleine pictogram van de klok (de time line editor) aan de redacteur van het knooppunt.
3. Geef de modus een materiaal op het beetje geruite te klikken en het zal verschijnen in de editor van het knooppunt.
4. vervolgens klikt u op het tabblad gegevens van het Object en druk op het plusteken (+) onder hoekpunt kleur. Standaard zal worden genoemd Col, maar u kunt de naam alles wat die je wilt.
5. en tot slot klik op toevoegen op het in de knooppunt-editor en voeg een gaan input knooppunt > en kies kenmerk. Het zal verschijnen in de editor van het knooppunt. Aansluiting van een lijn voor de ingang van de kleur in uw knooppunt maakt materiƫle en onder naam van kenmerk geef deze de naam die u gaf de materiƫle arcering IE in dit geval "Col".
En uw nu instellen voor gebruik van de vertex verf in cycli.