Stap 4: Starten met het tekenen van een "pad"
Vergeet niet dat het minder aantal ankerpunten hebt u, de meer vlot het pad zal kijken, maar don't offer niet de nauwkeurigheid van het pad op te slaan van ankers, dat is het hele punt van het gebruik van het pengereedschap in de eerste plaats! Helmknop truc die ik gebruik de hele tijd is het plaatsen van de ankers op de curve en losjes vast aan de vector grepen. Vervolgens, ga terug en het pad aanpassen door de < Ctrl > (verandert de Pen om de witte pijl) en trekt aan het pad terug in de vorm van de curve die ik ben traceren. Voor het grootste deel is dit soort intuïtief, maar er is een sweet spot die zal u toestaan om trekken aan het pad in 2 richtingen tegelijk, zoals een "S"-vorm. Dit is soort van raar op het eerste, maar goed om te weten.
Een andere truc die ik wil gebruiken is het plaatsen van een anker, net voordat ik ga naar een echt strakke curve. Dit kan ik om een echt strakke vector zonder te gebruiken 2 ankers.