Stap 2: Fotograferen en digitaliseren van de knoppen
Eerst even een foto van de knop (of ander object). Het is het beste om een hoge res versie, als u goede detail wilt, maar voor dit project, ik een rustieke gevoel, wilde dus ik mijn telefoon gebruikte foto's te nemen.
Importeer vervolgens de foto in een softwareprogramma zoals Inkscape (gratis) of illustrator. Na dat wil je de functie "bitmap overtrekken" gebruiken. Het zal de omtrek van uw vorm traceren. Na dat moet u het schoon te maken. Ik heb ook de vector bestand (svg) die ik voor de knop gebruikte. Ooit, veel van deze stappen zal worden vereenvoudigd, maar voor nu, het proces is een beetje betrokken.
Zodra ik een schone vector-bestand van de omtrek van de afbeelding van de knop hebt gemaakt, ik heb een .eps-bestand geëxporteerd. De volgende stap was het nemen van dat overzicht en draaien in toolpaths met een stukje software genaamd vCarve. vCarve is fantastisch, maar het werkte heel goed. Ik was in staat om mijn .eps bestand importeren en exporteren van twee pad bestanden: een voor de binnenkant zak van de stempel (bigbuttonpocket.tap) en één voor de buitenste detail van de stempel (bigbuttonoutline.tap).
Gewapend met de bestanden, was ik klaar te zetten aan de Othermill en doen sommige snijden!