Stap 3: Stap 3: sjablonen, sjablonen, sjablonen
Voor de volgende stap moet u sommige sjablonen. Dit kan een paar verschillende manieren worden gedaan. U kunt elk onderdeel meten en notities voor een tekening maken later, of een manier vinden om de items te traceren uw gonna plaatst u in uw geval. Ik heb geprobeerd zowel om te zien welke was beter voor dit project.
Opmerking: Voor de controller en andere items adviseer ik eenvoudig traceren om hen heen. Dit gaat veel sneller en als gevolg van de oneven vormen het is veel gemakkelijker. Voor dingen die past in een invoervak of een rechthoek alleen met behulp van de metingen kunnen eveneens werken.
Ik wilde voor de vliegtuigen zelf, steun en bescherming onder de gimbal en camera systeem. Hiervoor haalde ik en gemeten van de voetafdruk van de Phantom. Ik vervolgens bepaald waar de camera zou het land binnen die voetafdruk en maakte een doos voor het.
Opmerking: De landing sleden niet veel ruimte nodig, maar laat een beetje extra ruimte om verwijdering te vergemakkelijken.
Voor de copter zelf ik verwijderde de propellers en het ondersteboven gedraaid. Vervolgens heb ik rond de vorm opgespoord en een gebied opgenomen in het geval ik wil een hebben een batterij is geïnstalleerd terwijl het in het geval. U kunt nu beginnen beslissen waar artikelen worden in de behuizing.
Opmerking: In eerste instantie ik trok uit de gehele sjabloon en later besloten om een knipsel-methode te gebruiken. Het eerste plan was om dwars door het papier, maar het was moeilijker dan ik dacht om een rechte lijn te houden.