Stap 5: Programmering van de DP32
Voor iedereen die een ander chipKIT bord of een Arduino heeft geprogrammeerd, moet deze volgende stap vrij bekend zijn.
Wilt u eerst uw hardware instellen door in te gaan
Tools > bestuur > chipKIT
en het selecteren van DP32.
Nu moet u instellen is welke poort uw DP32 aan verbonden. U kunt dat doen door in te gaan
Tools > Port
en selecteert u de poort die uw DP32 brandt. U kunt achterhalen welke poort dat is door het los te koppelen van uw DP32 en zien welke verdwijnt. Dit betekent dat dat je moet gaan door het proces van het opzetten van uw DP32 te bootloader wijze opnieuw, maar u zult moeten doen om erachter te komen welke poort u moet kiezen.
Het is belangrijk op te merken dat op Mac, uw poorten foto 3 in deze stap uitzien zal.
Nu heb je de hardware en de haven ingesteld, druk op de pijl van de upload op de linker bovenhoek van het scherm. (Het is de pijl in het vak links van de driehoek in de cirkel. Selectievakje foto 4 om te zien wat u moet zien.)
Uw programma moet uploaden zonder enig probleem en LED1 op uw DP32 moet knipperen!