Stap 4: Verplaatsen dat lichaam, zet die Body, zorg ervoor dat u niet kwetst niemand
Als je kijkt naar de katten schouder en achterwerk als ik het geanimeerde, zult u waarschijnlijk merken dat ze niet statisch. De schouder stijgt en verkrampt de poot is aangesloten is in contact met, het hoogste punt is wanneer het been recht is, en de heup hetzelfde doet. Ervoor zorgen dat uw dieren lichaam beweegt met haar benen is uiterst belangrijk, want dat is de enige manier waarop die de ontwerpresolutie zal lijken vloeistof. Als de achterkant van het dier helemaal stil is en lijkt te worden bevroren, terwijl de benen bewegende zijn maakt uw animatie lijken ofwel iets afschuwelijk verkeerd of gewoon alltogether onnatuurlijk is. Je botten gaan altijd samen, bijna nooit op hun eigen. Ze alle interactie en verplaatsen in sync, en hetzelfde geldt voor dieren. In feite, de meer dramatische het verkeer van de schouders en de heupen te frappanter is het kijken naar uw animatie en verder kijken. Ik ging realistischer met mijn animatie omwille van dit instructable, maar dat betekent niet dat dat is de enige manier om het te doen. De veel te overdreven bewegingen gevonden in tekenfilms is wat maakt ze zo leuk om naar te kijken, dus wees niet bang om een beetje gek mee.