Stap 4: Booleans
Omdat ik de voxels wilde echt kleine en zwevend in de ruimte die ik moest maken van de twee delen, één met de voxels en een ander die de ruimte eromheen.
Ik gebruikte uitvinder, want dat is wat ik al wist hoe te gebruiken maar ik weet zeker dat andere programma's een snellere baan bij het kon doen.
Hier komen een heleboel lastig stappen die moeite zou kunnen nemen (ten minste vanaf uw computer). Download eerst de mesh enabler voor uitvinder. Hierdoor zal u een stl converteren naar iets uitvinder met werken kunt.
Dan ik een kubus om volledig omsluiten de voxels gemaakt, ze samen in een vergadering geplaatst en het bestand hebt opgeslagen. Hier zult u voor het afleiden van de bestanden, om te doen dus het openen van een nieuw onderdeel, ga naar beheer > ontlenen en selecteert u de vorige vergadering die u zojuist hebt opgeslagen. Hier kan je een heleboel dingen zoals samenvoegen beide geometrieën, in dit geval willen we van elkaar aftrekken.
Dus nu heb je twee delen en een past perfect in de andere. Dit was waarschijnlijk een van de meest frustrerende stappen omdat mijn computer was echt traag, maar je enerzijds in de andere te beperken moet zodat ze perfect zijn uitgelijnd.
Ten slotte, wanneer u exporteert als een stl ervoor te gaan op Opties en selecteer het één bestand per deel exemplaar.
Opmerking: Uitlijnen van deze twee delen samen kan worden overgeslagen als in plaats van een gekleurde materiaal binnen het duidelijk deel zou u het dragermateriaal (witachtige yelow).