Stap 3: Modelleren het geval - hoofdtekst
Er zijn vele manieren om dit te doen, die u bent van harte welkom om te verkennen. Een eenvoudige manier is om te evalueren van de basisvormen betrokken en vervolgens gebruiken om te wijzigen van elkaar. Voor een vlakke diffuser heb ik een cilinder de grootte van het schild van de knop Internet, een doos van de grootte van de Spark kern, en een paar andere vakken voor ondersteunt en de opening van het snoer.
Mijn hoofd cilinder heeft dezelfde straal als de Internet knop schild (32,5 mm), en gaat vanaf de bovenkant van de kern van Spark tot net boven de knop actie aan de onderzijde van het schild (11 mm). Ik wil deze diffusor aan laat zoveel licht als mogelijk door, dus gebruikte ik het aanpassen -> Shell-opdracht naar het hol het uit. Een millimeter is een goede dikte van de wanden voldoende licht doorlaten. Zorg ervoor dat de richting te wijzigen buiten zodat de muur gaat rond uw 32.5 mm straal. Moet u al die ruimte binnen.
Als u wilt maken de beugel voor de vonk kern in het midden, maakte ik een doos met de metingen nam ik in de vorige stap (35 x 19.25 x 6.7 mm). Dit deel ligt direct in het centrum van de Internet-knop, waardoor de dingen eenvoudig. De gemakkelijkste manier is om het vak te maken in het midden van de cilinder door de muis over totdat u waar vinden de cursor wordt uitgelijnd op het midden en het invoeren van uw dimensies er. U kunt ook het elders te maken en het magneet-hulpprogramma gebruiken voor het uitlijnen op het midden van het spiegeloppervlak (en vervolgens de groepering opheft om er een afzonderlijk object weer). Ik liet hem aan het bed (pers zou '), en het uitgeholde op dezelfde manier deed ik de cilinder.
Nu hebben we twee uitgeholde-out vormen. Een van de leuke onderdelen van modelleren is met behulp van objecten te wijzigen van andere objecten. Combineren -> Subtract zal neem één object en snijd weg van het overlappende gebied uit het tweede object dat u selecteert. (Belangrijke opmerking: dit proces Hiermee verwijdert u de tweede shape die u selecteert, zodat u een kopie wilt u nog steeds het daarna.) Dus, als u wilt wissen uit die ruimte in het midden, gedupliceerd ik het vak in plaats (selecteren, kopiëren, plakken, terugkeer), vervolgens afgetrokken van het vak van de cilinder (cilinder eerst selecteren, dan het vak - volgorde is hier van belang). Aangezien er twee waren daar, ziet u geen verschil op het eerste, maar je hebt gemaakt de cilinder in twee stukken, één van hen dat middengedeelte in het midden van het vak. Klik erop en klap schrap.
De doos heeft nog drie zijden echter helaas, alack! Pers/Pull aan de redding. De weergave verschuiven totdat u de onderkant van het model bekijkt, klikt u op wijzigen -> Press trekken, dan Selecteer het gezicht van het vak dat wordt porren uit daar beneden. Als u de muren van uw uitgeholde vak 1 mm hebt gemaakt, moet u alleen wilt verplaatsen van de pijl-omhoog of 1mm te komen gelijk met de bodem van de cilinder en die muur verwijderen. Probeer af te spelen rond met de pers trekken; het is handig en ik gebruik het veel om te manipuleren van vormen. Het is handig dat u alleen door het verplaatsen van een muur dan waar de andere grens is deel van een object kunt verwijderen.
We hebben nu de basis vorm met een opening voor de kern van de vonk te porren uit.