Stap 7: Uitholling van de birdhouse en het toevoegen van een gaatje en een tribune
2. een menu label "Shell 1" verschijnt aan de linkerzijde van het scherm. Klik op Toon voorvertoning en 0,5 invoeren in het vak diepte . Hiermee wordt de dikte van de wanden van de vogel huis. Uw schets ziet er nu als Figuur 3 .
3. Klik met de rechtermuisknop op het voorvlak van de birdhouse en selecteer het normaal pictogram (Zie Figuur 4 , tekst zal enige show die wanneer muis over het pictogram is zweefde.) Dit zal het centrum van de schets op het voorvlak van het object.
4. op de werkbalk Eigenschappen selecteert u Gat Wizard (Figuur 2 ). Selecteer op de werkbalk links op het tabblad posities . Hierdoor zal u het gat overal plaatsen op de tekening. Klik op uw schets op uw gewenste hoogte voor het midden van het gat. Op dit punt het horizontale positionering is niet belangrijk.
5. op de werkbalk schets Smart dimensie te selecteren. Klik in het midden van het gat, klik dan op de linker rand van uw vogelhuisje. Geef 3 op in het vak dat wordt weergegeven naar het midden van het gat. Klik op het groene vinkje te verwijderen.
6. op dit punt zult u terug naar het tabblad posities van de werkbalk Gat posities links. Selecteer het groene groene vinkje te verwijderen. Selecteer het lusje van de Type van de werkbalk Gat posities in de secties Einde voorwaarde , tot volgende selecteren uit het drop down menu. Dit brengt een gat door het voorvlak van de birdhouse, maar niet de rug.
7. Selecteer de Sketch -werkbalk en selecteer de knoop van de cirkel (Figuur 5 ). Selecteer een middelpunt voor de zitstok met betrekking tot waar u de ingang gat geplaatst. Klik op dit punt en sleep weg om te maken een "perch". Als voorheen, horizontale positionering maakt niet uit op dit punt. Met behulp van de methode die is beschreven in stap 5, centreren de zitstok.
8. Selecteer de werkbalk functies, en Extruderen baas/Base (Figuur 2 ). Als voorheen, voer de gewenste waarde voor de lengte van de USS perch, in dit geval 1.5. Selecteer het groene vinkje te verwijderen.
9. om een 3D-weergave van uw object, selecteer het pictogram van de Weergaverichting van de Weergavewerkbalk (Figuur 6 ). De drop-down menu, kies het tweede pictogram van links in de bovenste rij, met het label isometrische . Passen de birdhouse naar uw scherm door op de f -toets te drukken. Uw schets ziet er nu als Figuur 1 .