Stap 3: Tweaking uw object
Uw zwaard ziet er waarschijnlijk een beetje... Goed letterlijk geplette (technische termen hier). Klik op de "schaal" tool. It's the one direct boven "grijpen." Zodra een oranje sluier heeft betrekking op de knop betekent het de geselecteerde. Druk op de "G"-toets om te schakelen naar het bewerken van objecten wereldwijd. Dit maakt het dus in plaats van een deel van het object bewerken u het bewerken als een geheel.
(e.x. in plaats van het grijpen en slepen deel van het object dat u zal grijper, verplaatst u het hele object.)
Nota Bene: Vergeet play-doh en je zult wel goed :)
Klik op het zwaard een sleep het naar boven. Het zal rekken en schaal afhankelijk van hoe u sleept. In dit geval zal het schaalbaar, zodat het niet langer. Dat doen totdat het voldoet aan uw eigen smaak. Volgende hulpprogramma "soepele" rare formaties, en de randen vast te stellen. Gebruik het hulpprogramma "plat" op het mes een paar keer.
Het handvat is het deel dat echt uw zwaard definieert. De twee programma's die moet u op het handvat zijn de "grijpen" en "vouw" tools. "Vouw" maakt een klein streepje waar de oranje cirkels. Deze twee hulpprogramma's gebruiken om de vorm (grijper) en ontwerp (vouw) u wenst.
Nota bene: In het geval als je niet dat vangen we de "Vouw" tool voor patronen op het handvat gebruiken zullen.