Stap 5: STL-bestand brengen met MakerBot software
Ga je gang en start de MakerWare-software op uw computer. Het eerste ding dat u wilt doen is klik op het "Plusteken [+]"-pictogram op het bovenste middelste gedeelte van dat scherm. Nu vind je STL-bestand u gemaakt / geëxporteerd vanuit Autodesk Inventor en klik op openen. Kan je een prompt zoals "Object op Platform zetten"? Kies Ja als dat zo is. Zelfs als dit is gedaan voor u, moet u nog inspecteren van het model en ziet als het de juiste manier is zittend op het platform. De juiste manier is een manier waarop de printer is ingesteld voor de grootste kans op succes. Dat betekent dat het deel is de grotendeels plat op de bodem, rechtstreeks op het platform, en de rest naar boven. U leert meer over de plaatsing van het model in de MakerWare neemt u de 3D-klasse op TechShop.
In mijn schermafbeelding hier kunt u zien hoe een juiste plaatsing eruit voor dit model.