Stap 1: Maken de zwemvliezen Chip
Video Tutorial:
Gebruik de bovenstaande foto's en overeenkomen met het nummer naar de stap hieronder.
Omzetten in bovenaanzicht
1. schets een cirkel met een diameter 50mm.
Maak een horizontale poly-lijn de zeshoek met uitlijnen.
2. gebruik het gereedschap Veelhoek maken een zeshoek die een straal van 4mm heeft.
3. Maak een 1mm lijn vanuit het midden van de onderzijde van de zeshoek.
4. Maak een horizontale lijn 2mm vanaf het einde van de regel van 1mm.
5. Selecteer de zijden van de zeshoek met behulp van controle en klikt u op, vervolgens met het gereedschap spiegel en spiegelbeeld over de 2mm lijn.
6. Selecteer de zijkanten van de zojuist gemaakte zeshoek en gebruik vervolgens het hulpprogramma circulaire patroon. Selecteer de eerste zeshoek middelpunt als het middelpunt. Wijzig het aantal exemplaren tot en met 6.
Maak een 1mm lijn vanuit het midden van de onderzijde van de onderste zeshoek.
Maak een horizontale lijn, 2mm vanaf het einde van de regel van 1mm.
Selecteer de zijden van de zeshoek met behulp van controle en klikt u op, dan gebruik van het gereedschap spiegel en spiegelbeeld over de 2mm lijn.
7. Selecteer de zijkanten van de zojuist gemaakte zeshoek en gebruik vervolgens het hulpprogramma circulaire patroon. Selecteer de eerste zeshoek middelpunt als het middelpunt. Wijzig het aantal exemplaren tot en met 6.
Maak nu een 1mm lijn (120 graden) van de tweede zijde van de zeshoek, graaf van een met de klok mee.
Breng een 2mm lijn (30 graden) vanaf het einde van de nieuw gemaakte regel.
8. vervolgens het gereedschap spiegel opnieuw gebruiken om te spiegelen van de zeshoek in de ruimte.
9. vervolgens gebruiken de circulaire patroon nogmaals met 6 kopieën.
Maak een cirkel met een 17mm in het midden.
10. en een andere 39mm cirkel in het midden.
11. Verwijder de lijnen die worden gebruikt voor de spiegeling.
12. Selecteer alle de schetsen behalve de binnenkant zeshoeken met behulp van ctrl + klik.
13. vervolgens extruderen het 6mm.