Stap 1: 3D modelleren van het spoor
Voor degenen onder u die niet wilt dit apparaat model en gewoon wilt afdrukken van mijn versie (die hieronder zijn toegevoegd), aarzel dan niet om naar stap 3!
Voor degenen die willen maken van hun eigen 3D-CAD-model van dit, gebruikte ik de software "Blender" het ontwerpen van dit apparaat, dus ik zal uitleggen deze richtingen in termen van het ontwerpen van dit op de Blender. Deze eerste stap is het wissen van het canvas door dubbel te klikken op "A" op uw toetsenbord en vervolgens op "X" om het verwijderen te klikken. Vervolgens tikken voort toevoegen (op de links onderaan) > Mesh > cilinder. Zodra deze cilinder is gemaakt, vinden de knop die eruit als een kubus ziet (aan de rechterkant, een beetje boven het centrum). Na het klikken op dit, draaien deze cilinder op de y-as 90º.
De volgende stap is te klikken op de "Tab"-toets op het toetsenbord te gaan bewerkingsmodus. Klik vervolgens op "A" om te heffen in de cilinder, ga dan naar weergave (linksonder) > rechts naar het midden van de camera. Klik op "Z" om te zien door de cilinder en klik vervolgens op 'B' om te kunnen markeren van delen van deze cilinder. Markeer de bovenste helft, dan klik op "X" en scroll naar beneden voor hoekpunten te verwijderen van deze helft. U kunt vervolgens uit het bewerkingsmodus verlaten door te klikken op "Lusje"
Om toe te voegen dikte (omwille van 3D printen), vinden de knop in de buurt van de kubus die eruit als een moersleutel ziet. Klik op toevoegen Modifier > genereren > stollen.