Stap 2: ontwerp
Het model bestaat uit alle eenvoudige vormen. Ik begon met een bol.
Een torus werd gegenereerd om te hebben ruwweg de zelfde binnendiameter als de buitendiameter van het gebied. Ik liet een klein beetje ruimte zodat de onderdelen kunnen zich vrij bewegen.
Twee kleinere Toroid werden gegenereerd, en hun diameters getweaked zodat ze kon "cup" rond de twee zijkanten van de bol (Pic 5-7). Deze werden ingesteld in positie met een kleine opening tussen hen en de sfeer.
Het was op dit punt in het proces dat ik besefte worden waardoor de grootste torus te zijn een volledige cirkel, was ik de beweging van het gewricht beperken zonder enige zinvolle stabiliteit toe te voegen. Ik maakte een grote doos te "knippen" deel van de grootste torus, en vervolgens samen het drie Toroid als één solide(foto 8-10).
De torus structuur was zijwaarts gedraaid, en een cilinder werd gegenereerd en geplaatst op het gezicht van de grootste torus. Het einde van de cilinder was "Afschuining"-ed om het gewricht een beetje meer van de vlot ogende, en gecombineerd met de torus structuur (foto 11).
Op dit punt was een identiek bol gegenereerd en gecombineerd met de structuur van de cilinder-torus. Dit is onze voltooide stuk kan, en de oorspronkelijke sfeer worden verwijderd.
Het stuk kan nu worden gekopieerd en geplakt. Elk stuk moet worden afgestemd op de sfeer binnen de structuur van de torus. Wanneer deze wordt afgedrukt, zal worden die onderdelen kunnen zich vrij bewegen, maar niet worden gescheiden.