Voor mij was het netelige deel over dit modelleren van het medaillon. Ik ben in geen geval een vreemdeling naar 3D modeling; Het is gewoon dat mijn vaardigheden een beetje roestig zijn. Na mezelf onderwijzen 3DS Max toen ik 15 was, en vervolgens uitgaven twee volle jaren van college doen 3D animatie in Maya, ik de wereld van virtuele 3D-vormen verliet en keek niet terug. Door de jaren heen, alle van het trauma was zorgvuldig verwijderd uit mijn hoofd terwijl ik besteed mijn tijd maken echte dingen. Als ik had geweten tien jaar geleden dat door virtuele dingen te maken, u zou een dag kunnen druk op een knop en een echte ding in ruil daarvoor krijgen, kan ik niet geweest zo snel te knipperen van mijn geheugen. Hoe dan ook, hoewel ik heel goed in 3D modellering van 10 jaar geleden geweest zijn kan, ik ben momenteel bezig een heleboel vaardigheden relearning. Gelukkig, het komt terug vrij snel.
Ik ben met inbegrip van twee verschillende sets van bestanden. De eerste set is de 3-delige medaillon in STL-formaat voor mensen zonder 3DS Max en die gewoon willen postuur zulks uiterlijk op hun eigen. De tweede reeks is de 3DS Max-bestand dat is ingesteld zodat het gemakkelijk om te importeren en plaats uw gezicht in het medaillon zal zijn. De volgende instructies zal u tonen hoe de 3DS Max om bestand te gebruiken om te voltooien en het exporteren van uw eigen aangepaste medaillon.