Stap 3: Ontwerpen van de meester pop vorm
Zoals al eerder gezegd heb ik geleerd dat ik moest houden aan een bepaalde volgorde van de werken
in de het schermschoten zal u noticeI begonnen met het maken van de basisvorm van een gebogen schets langs een as draaien. In mijn geval werden de as en de vorm iets uit, zodat ik eindigde met kleine gaatjes in de bovenkant en de bodem, die ik had om te vullen met kleine cilinders.
Om te verplaatsen weg uit de vormen gewoonlijk tot stand gebracht op een draaibank en gebruik maken van de mogelijkheden van 3D printen, ik de vorm een beetje gekanteld, gaf het een horizontale platte bodem door af te trekken een doos en het in een niet-uniforme wijze geschaald en.
Ik voegde de oren, maar geleerd was het beste niet om toe te treden ze nog aan de belangrijkste vorm.
De functie van de "Shell" 123D design is een krachtige functie om de soort van holle vormen hier nodig, maar er zijn grenzen aan de complexiteit van de vorm die het aankan, die u in rekening uitvoeren moet. Dus het is belangrijk om te doen van de werking van de Shell voor zijn komst naar de detail-lichamen aan de belangrijkste is. Eigenlijk, als u niet hoeft fillets aanbrengen in de naden tussen de belangrijkste vorm en details, behoeft niet helemaal aan de lichamen. Dit kan gebeuren bij het exporteren naar stl aan het eind. In dit project zul je een soort van "dome" op de kop van de kat. Dit was een werk rond, het scheiden van de details van de belangrijkste vorm nadat ik hen te vroeg gecombineerd.