Stap 3: Fighter Jet Cockpit - texturing
En ja, dit is de meeste lastigste onderdeel, hebt u enige ervaring met texturing, goed voor u en u op zijn minst je kennis kunt om te vinden uitpakken modifier sneller, omdat de rest is compleet anders. Uitpakken voor u hebben bereid bladen in grootte 245 x 200 (in mijn geval), zodat u hoeft te maken van lege textuur in 180 DPI 245 x 200, alle onderdelen uit één blad selecteert, gelden deze textuur, toepassing UVH kaart-vlakke - lengte 245, breedte 200 cm en als haar nodig, verplaatsen door gizmo precies naar de rechthoek die het blad aangeeft. dan bak je uitpakken om textuur in dezelfde hoogte-breedteverhouding als u het in max en het in Photoshop open.
Hebt u hoofdpijn hieruit, grijp je camera en ga naar de dichtstbijzijnde vliegtuigen Museum en maken zo veel mogelijk macro foto's van oppervlakken, manometers, cockpits etc. u nodig! (Als je denkt dat je goede foto's nam dat, laat het mij en kunnen we uitwisseling, want ik ook andere vliegtuigen moet dan wij in Tsjechië)
U moet dragen op mening dat structuren enorm zullen, 15000 x 18000 pixels voor één vel aproximatelly.
Steek uw foto's en plaats deze op gebakken unwraps in Photoshop. Nu onderdelen wanneer u textuur toepast op alle in blad in 3ds max, dat kunt u de resultaten bekijken in 3D-model, als u uw huiswerk met Morphing animatie.