Stap 9: Modeling - snijwerk de gelaatstrekken
In mijn laatste stap, maakte ik netobjecten van al mijn andere gezicht functies die ik heb geëxporteerd naar een. STL-bestand. Terug in mijn oorspronkelijke project heb ik een bestand -> importeren om alle mijn gelaatstrekken in mijn pompoen Blender-project.
Nu omdat ik mijn gelaatstrekken uit een mooi afgeronde pompoen snijden wilde, heb ik besloten het zou best het die objecten werden gebogen op de juiste manier. Ik ging naar Add -> Curve -> Bezier cirkel en toegevoegd een nieuwe cirkel die ongeveer de diameter van mijn pompoen was (het niet hoefde te worden perfect). Toen ik ging naar de Modifiers sectie en gebruikt de Curve vervormen Modifier "buigen" die objecten langs deze kromme.
Zoals ik al zei toen ik was het modelleren van de buitenkant van mijn pompoen, was het belangrijk voor mij dat alle verschillende gezichts opties opgesteld. Om te helpen met mijn plaatsing van alles, ik heb drie toegevoegd Add -> Mesh -> vliegtuigen gedraaid en hen geplaatst zodat ik belangrijke monumenten van mijn pompoen kon visualiseren.
Zo nodig raakte ik R en mijn gelaatstrekken gedraaid zodat ze legden beter op het oppervlak die ik wilde om ze uit te knippen.
Zodra ik tevreden met alles was, was het tijd om mijn pompoen "snijden". Om dat te doen, ging ik terug naar de goeie ouwe Verschil werking van de Booleaanse Modifier. Ik heb mijn pompoen in Object modus en afgetrokken van de faciale kenmerken van het geselecteerd. Opmerking - Ik heb een Object -> Join op de verschillende lichaamsdelen om te versnellen het proces.