Stap 4: Programmeren part1
debug=Wiimote.dot1x
Als wiimote.dot1y < 462 dan toetsenbord. = Waar anders toetsenbord ingedrukt. Omlaag = false Als wiimote.dot1x < 462 dan toetsenbord. Links = waar anders toetsenbord. Links = false
Als wiimote.dot1y > 562 dan toetsenbord. Omhoog = waar anders toetsenbord. Omhoog = false
Als wiimote.dot1x > 562 dan toetsenbord. Rechts = waar anders toetsenbord. Rechts = false
De eerste regel is niet echt nodig, maar het helpt u zien of uw wiimote naar behoren werkt.
De 2 volgende regels behandelt de horizontale gericht. en de laatste 2 behandelt de verticale gericht. Het doet dit door te drukken op de juiste knoppen in de missile launcher software gebaseerd op waar de IR-doelstelling is. Als uw missile launcher software iets anders dan de pijltoetsen gebruikt voor gericht, moet u de code aanpassen.
Als u meer dan één wiimote op uw pc aangesloten, dan de "wiimote" vervangen door "wiimote" gevolgd door wat nummer wiimote die u wilt gebruiken. Bijvoorbeeld, als u uw tweede wiimote hiervoor gebruikt zou u schrijven "wiimote2". Als u over welk nummer twijfelt u moet gebruiken, zomaar "wiimote" zonder nummer er en GlovePIE zal waarschijnlijk het uitzoeken door zelf.