Weergeven uw Unreal Tournament trofeeën die je hebt verdiend aan uw vrienden! Gewoon afdrukken, knippen en ze aan elkaar worden gelijmd. Sommige moeten een hulpframe. U kunt hen schalen naar uw eigen smaak met behulp van Pepakura Designer (u ziet de dimensies daar). Zij zijn momenteel geschaald naar de andere papercrafts, zodat u waarschijnlijk wilt schalen op het voor een juiste maat en natuurlijk gemakkelijker lijmen. De trofee op de foto wordt geschaald door 4. Er zijn ook 2 gemakkelijk versies (kampioen & Assault trofee) opgenomen als het teken te moeilijk is te maken! Vervang gewoon de textuur met de eenvoudige versie waar het teken wordt afgedrukt op de textuur!
>>UT trofeeën Papercraft downloaden patronen hier<<
Pepakura Designer hier downloaden:
http://www.tamasoft.co.jp/Pepakura-en/
Vereisten:
- (Strong) Papier
- Printer
- Schaar/snijden pen
- Lijm (ik adviseren: "Aleene's Tacky Glue")
- Ijzer/staal draad voor hulpframe en een tang snijden
- Optioneel pincet
Tips
===========
De grootte van uw papier te passen! De papersize gebruikt is A4, dus als u gebruikmaakt van Letter-formaat die u wilt wijzigen in instellingen -> Print en papierinstellingen -> PaperSize en vervolgens de onderdelen aanpassen aan de pagina anders rangschikken.
U kunt het formaat van de papermodel Menu naar uw eigen smaak door te gaan naar de 2D -> wijzigen schaal -> schaalfactor.
Als u niet/wil de vouw lijnen, maar willen houden van de kleppen, ga naar 2D Menu -> Edit Mode -> kleur van de rand en vervolgens controleren "Randen verbergen bijna plat" en zet de schuifregelaar helemaal naar links (0 graden) als de vouw lijnen wilt verbergen. Wilt u de foldlines wilt weergeven, schuift u de schuifregelaar naar rechts.
Als u wilt de vouw regels houden, maar ze transparanter wilt: Ga naar instellingen -> Print en papier -> de hoeveelheid transparantie die u wilt aanpassen. (Dit geldt voor foldlines en kleppen).
U kunt de structuur wijzigen door te gaan naar instellingen -> Texture-instellingen en de textuur te vervangen door een andere naam. Ik omvatte verschillende textuur bestanden.
De software gebruiken om gemakkelijk te zien welke delen met elkaar verbinden.
===========