8 relay module arduino подключение

DIY RELAY MODULE

DIY RELAY MODULE

Hallo jongens hoe zijn u?Ik hoop dat u zijn prima!Bent u op zoek voor het maken van een relais boord van jezelf, dan uw in juiste plaats.vandaag zal ik u tonen hoe maak je een Diy Relais moduledat kan worden gebruikt voor enig doel. Zelfs kunt u aans
3V PIR bewegingsmelder rijden een (defect) 3v Relay Module

3V PIR bewegingsmelder rijden een (defect) 3v Relay Module

Gelieve stemming voor dit instructable. Opzoeken voor de stemming in de rechterbovenhoek. Zou geweldig zijn om te winnen een t-shirt! Dat is alles wat die ik ben op zoek naar uit.Het doel van dit instructable is te laten zien hoe een PIR (beweging de
Het gebruik van de L298 Motor Driver Module - Arduino tutorial Arduino Tutorial

Het gebruik van de L298 Motor Driver Module - Arduino tutorial Arduino Tutorial

Dit dubbele bidirectionele motor stuurprogramma is gebaseerd op de zeer populaire L298 Dual H-Bridge Motor Driver IC. Deze module kan je gemakkelijk en onafhankelijk controle twee motoren van tot 2A in beide richtingen.Het is ideaal voor robotic toep
Het gebruik van de bodem Hygrometer Module - Arduino tutorial Arduino Tutorial

Het gebruik van de bodem Hygrometer Module - Arduino tutorial Arduino Tutorial

In deze tutorial zullen we een bodem hygrometer module gebruiken voor het meten van bodemvocht van een pot.De module kan geven ons een digitaal signaal wanneer de bodem noodzaak drenken en deze uitgang kunnen worden aangepast door de potmeter. Of het
OSRAM DLO3416 intelligente LED Display Module - Arduino Test

OSRAM DLO3416 intelligente LED Display Module - Arduino Test

dit is een test van een OSRAM DLO3416 intelligente LED-Display module. Dit is een compleet pakket van 4 tekens bestaat uit 5 x 7 dot matrix arrays. De module heeft een RAM, een volledig ASCII-lettertype en een multiplexing circuit. Het is zeer eenvou
Het gebruik van de Radio van de FM van de TEA5767 module - Arduino tutorial Arduino Tutorial

Het gebruik van de Radio van de FM van de TEA5767 module - Arduino tutorial Arduino Tutorial

In deze tutorial leert u hoe u de TEA5767 FM radio module met Arduino uno board. Deze modules gebruiken I2C en zijn beschikbaar op eBay voor slechts een paar dollar per stuk. Het heeft twee 3.5mm jack-uitgangen, één voor de antennekabel en één voor h
HEEL eenvoudig RELAY en ARDUINO PROJECT

HEEL eenvoudig RELAY en ARDUINO PROJECT

WAT JE NODIG HEBT:1) EEN WEZENLIJK MODULE (IM MET BEHULP VAN KEYES)2) 9 VOLT BATTERIJ3) 9 VOLT BATTERIJ CONNECTOR4) 2 JUMPER DRADEN EN KABELS5) EEN 9 VOLT LAMPStap 1: aansluiten KLIK OP DE WITTE ACHTERGRONDAFBEELDING... THE CODE:  int Relay = 7;int s
AC Relay Module

AC Relay Module

Ik was sorteren door middel van al mijn geborgen elektronica beslissen wat u wilt houden en wat weg te gooien. Ik had gered dit IR gecontroleerd wisselstroomschakelaar die de afstandsbediening met miste hoopt om te bouwen van een externe IR te beheer
Verkeer signaal / halte licht bedrading met Arduino Controller

Verkeer signaal / halte licht bedrading met Arduino Controller

ik wilde altijd al een oude verkeer signaal en eindelijk een onlangs.  Echter was het heel gewoon bedraad, zodat alle lichten werden vastgesteld op.  Wat leuk is dat?  Ik wilde proberen een Arduino controller en dacht dat dit zou een mooi eenvoudig p
Hoge snelheid foto Arduino: HighSpeeduino!

Hoge snelheid foto Arduino: HighSpeeduino!

Vandaag is High Speed Photography dag!Het concept is een 'lange' blootstelling om foto te maken, 4 seconden zeggen, in een (zeer) donkere ruimte (een badkamer in ons geval). Je eindigen met een volledig zwart beeld, juiste? Als je een flitser (over e
1990 mustang GT Infocentrum

1990 mustang GT Infocentrum

*** UPDATE: v3.6 bevat oplossingen voor tijd en RTC tijd moet worden weergegeven voordat het GPS signaal lock ***VOLGENDE: hook-up en de buiten temp sensor kalibreren ***Dit project van Arduino gebruikt een 20 x 4 LCD ik geïnstalleerd in plaats van m
DIY: Relay switch motorcontroller - Arduino

DIY: Relay switch motorcontroller - Arduino

Hallo iedereen,In deze tutorial zullen we bouwen een motorcontroller met behulp van twee schakelaars van de relais en een arduino.Onderdelen die worden gebruikt in dit project:SainSmart UNO R3: http://www.amazon.ca/gp/product/B00E5WJSHK?psc=1&...9V b
Solide StateRelay Modules voor Arduino projecten

Solide StateRelay Modules voor Arduino projecten

Ik graag breadboard en testen van vele verschillende soorten projecten. Voor een tijdje deed ik een heleboel huisautomatisering dingen proberen om te bezuinigen op mijn elektrische factuur terwijl niet schepsel comfort te offeren. Beheersing van een
Arduino Relay Kluisje met stopcontact

Arduino Relay Kluisje met stopcontact

Een relais zit een elektrisch te bedienen schakelaar. Vele Relais kunnen een elektromagneet mechanisch de schakelaar te bedienen en voorzien van elektrische isolatie tussen twee circuits. In dit project er is geen echte behoefte om te isoleren van ee
SEEED Studio / elektronische baksteen Arduino--5V relais module (digitaal)--

SEEED Studio / elektronische baksteen Arduino--5V relais module (digitaal)--

werken met de digitale doorgifte naar besturingselement hoogspanning moeilijk kunnen te begrijpen.  Er zijn geen aanwijzingen over hoe te maken dit uitvoeren met een ARDUINO.  Ik heb dit dus mensen kundig voor toepassing van de estafette met een stan
Arduino Relais module bluetooth upgrade

Arduino Relais module bluetooth upgrade

Stap 1: Hoe Deel de lijst:-1-kanaals Relais moduleAttiny45/85-HC-05/06-bluetooth-module-Sommige pin header-USB-mini pcb connectorInfo:De attiny-programma is een beetje gemodificeerde arduino SoftwareSerial app.Zijn met behulp van parseInt, dus kan on
Compact Home automation Module gebaseerd op Android, Bluetooth en Arduino!

Compact Home automation Module gebaseerd op Android, Bluetooth en Arduino!

Dit Instructable is aan te tonen hoe het bouwen van een compacte Home automation module met behulp van goedkope onderdelen zoals Arduino uno, Relay module, Bluetooth module en die kan worden bediend met behulp van Android telefoon!Maak je geen zorgen
$10 Arduino WiFi bewegingsmelder (PIR) die naar SQL via goedkope ESP8266 module schrijft

$10 Arduino WiFi bewegingsmelder (PIR) die naar SQL via goedkope ESP8266 module schrijft

Hoi!Dit is mijn eerste instructable dus als iets onduidelijk is, laat het me weten en ik zal proberen uit te leggen!Mijn scenario was als volgt: Ik heb een externe locatie waarvan ik wil weten als er iemand. De eenvoudigste manier om dit te doen is m
Arduino Bluetooth Garage deur controle met sensoren en aanpasbare Android App

Arduino Bluetooth Garage deur controle met sensoren en aanpasbare Android App

Relais voor het openen garagedeuren en elektrische deursloten activeren via een arduino.Een aanpasbare Android App, verbindt met arduino via wachtwoordbeveiliging bluetooth koppeling.Een bluetooth-module voor hc-05 opdrachten ontvangt van een android
Android / Arduino - BLUETOOTH deur vergrendeling TOEGANGSBEHEER voor elektrische Strike Lock

Android / Arduino - BLUETOOTH deur vergrendeling TOEGANGSBEHEER voor elektrische Strike Lock

Hello wereld! Vandaag maakte ik een APP te Lock & Unlock een elektrische deurslot met behulp van een relais, beschermd door een wachtwoord. De app is beschikbare open source! Gewoon contact met me op! contact Volg de volgende stap het schema, Code, o