75 ohm coax balun

DIY 300 tot 75 Ohm TV-antenne coax Baluns

DIY 300 tot 75 Ohm TV-antenne coax Baluns

hier zijn 2 sites die ik gevonden met informatie over het maken van televisie Baluns.Echter afhankelijk van uw situatie kan echter je gewoon naar de Deseret industrieën en halen een professioneel gemaakte Balun voor 50 ¢.Stap 1: Onderdelen zoeken en
Manier krachtige DIY RVS HDTV-antenne

Manier krachtige DIY RVS HDTV-antenne

deze antenne is zeer geïmproviseerde maar het werkt geweldig. Wat ik deed was nam een oude zuiveringsinstallatie van de lucht en een TV-signaal probleem opgelost. Dus ik gehackt een Oreck Canister een uitstekende HDTV-antenne. Ik maakte het uit delen
Binnenshuis Fractal HDTV-antenne

Binnenshuis Fractal HDTV-antenne

deze antenne-ontwerp groeide uit mijn pogingen om te bouwen van een indoor HDTV-antenne met behulp van fractale patronen nadat ik had keek naar een TV-show en een magazine artikel over het gebruik van fractale patronen in mobiele telefoon antennes ha
Richting vinden antenne voor VHF radio

Richting vinden antenne voor VHF radio

ik nodig een antenne te jagen naar beneden van een geluidsbron... Na veel ophef vestigde ik op sommige plannen die ik gevonden op het web, mijn eigen wijzigingen toegevoegd en nam enkele foto's langs de weg. Het heeft een patroon van de cardoidal met
Het toevoegen van een externe antenne aan de Arachnio

Het toevoegen van een externe antenne aan de Arachnio

De Arachnio is een Arduino Micro-variant met onboard WiFi via een ESP8266. De meegeleverde antenne is een gedrukte antenne, die goed is voor vele toepassingen. Sommige programma's moeten echter iets beter. Dit instructable zal u tonen hoe te voegen e
Antenne Balun voor een gevouwen Diapole

Antenne Balun voor een gevouwen Diapole

elk lichaam ergens of de andere zal komen tot een punt van een antenne installeren, en ik wil hier graag lezers licht te werpen op de Baluns dat zal zeer nuttig zijn voor het voederen van een Diapole gevouwen, zoals in de afbeelding.Een vouwbare diap
Hoe maak je een Balun of Unun

Hoe maak je een Balun of Unun

Ik moest een eenvoudige draagbare antenne voor HF. Een lange draad en enkele isolatoren is vrij gemakkelijk te dragen. Om te verbinden met de radio die ik nodig had een Balun.These zijn dergelijke eenvoudige dingen, maar toch kosten ze zo veel van so
Ohm haak - een trillende weerstand Meter voor gehaakte

Ohm haak - een trillende weerstand Meter voor gehaakte

Deze haaknld vertaalt elektrische weerstand in trillingen, waardoor elektrische weerstand een tastbare eigenschap van een E-textiel-makend proces. De Ohm haak kunt u ontwikkelen een elektrische gevoel voor de materialen die u samenwerkt. Bijvoorbeeld
Hoe te maken van uw eigen lengte van coax-kabels voor mobiele telefoon booster systemen zonder plooien tools - LMR400 of 9913 kabel/Type-N-connectors

Hoe te maken van uw eigen lengte van coax-kabels voor mobiele telefoon booster systemen zonder plooien tools - LMR400 of 9913 kabel/Type-N-connectors

Dit instructable laat zien hoe u make-up coaxkabels aan uw specifiekelengtes met behulp van *klem type* Type-N connectoren aan de uiteinden van uwkabels, waarvoor alleen eenvoudige hulpmiddelen gebruiken.  Deze procedure is specifiekeop LMR400 of Bel
Praktische gebruik maken van de Harbor Freight zonnepaneel met de coax-kabel

Praktische gebruik maken van de Harbor Freight zonnepaneel met de coax-kabel

ik heb niet echt een praktisch gebruik van de Harbor Freight 45W zonnepaneel systeem gevonden in de laatste paar maanden.  Deel van het probleem is dat het zonnepaneel op het dek en het is moeilijk om andere delen van het huis te bereiken.  Ik ging o
Het instellen van een netwerk van coax (MoCA)

Het instellen van een netwerk van coax (MoCA)

zoals veel bestaande huizen, huis van mijn ouders heeft een beperkte bekabelde Ethernet-netwerk en een draadloos (Wi-Fi) netwerk die betrekking hebben op de rest. Mijn moeder, die heeft gehuurd Netflix DVD's voor een tijdje, wilde om te beginnen haar
De wet van Ohm.

De wet van Ohm.

De wet van Ohm is gebruikt om te vinden van huidige weerstand of spanning in bepaalde voorwaarden. Als u weet wat spanning en stroom hebt en je de weerstand zoekt dan gebruikt u deze vergelijking.Weerstand = spanning/stroomVoor de huidige zoektHuidig
Eenvoudige dipool met een Balun aangesloten

Eenvoudige dipool met een Balun aangesloten

Ik was op zoek via deze oude doos van onderdelen en kwam ik een oude set van TV konijn oren mijn vader bewerkt met een SW radio te gebruiken. Hij verving de twin-lead met een PL-259 connector de mismatch negeren omdat het was alleen voor het ontvange
Zelfgemaakte houten Coax passend Compressiegereedschap

Zelfgemaakte houten Coax passend Compressiegereedschap

hier is mijn Zelfgemaakte houten Coax passend Compressiegereedschap. Ik nodig een passend hulpprogramma voor bestandscompressie te maken van mijn eigen kabels maar ik wilde niet te betalen van $10-35 en ik wilde om te zien of ik mijn eigen kon maken.
Hoe draad een Dual 4-Ohm-Subwoofer in Parallel laten werken voor een 2 Ohm Load

Hoe draad een Dual 4-Ohm-Subwoofer in Parallel laten werken voor een 2 Ohm Load

dit is een basic manier die u kunt de draad van een dubbele 4 ohm subwoofer met een 2 ohm belasting.Als u op zoek bent om te krijgen de meeste kracht uit uw versterker voor uw sub, is dit een van de beste manieren om de draad van uw subwoofer. Het is
Balun vakken beter

Balun vakken beter

Ik heb een instructable op het opbouwen van een Balun of Unun.Een heleboel mensen leek te bevalt voor hun nood ga pack of gebiedsdag plunjezak. Aangezien die dozen uitverkocht waren ging ik naar de Home Depot om te zien wat voor soort PVC elektricite
Arduino Ohm Meter met LCD

Arduino Ohm Meter met LCD

Dit Instructable zal u tonen hoe te maken van een digitale Ohm-Meter met behulp van Arduino.This Ohm Meter... is zeer nauwkeurig en volledig DIY.Stap 1: Verzamel al het materiaal.1) Arduino UNO (of elke andere Arduino)2) breadboard3) 16 x 2 LCD-scher
Weerstand vervanging vak (0 - 100 Meg Ohm weerstand)

Weerstand vervanging vak (0 - 100 Meg Ohm weerstand)

Ik moest een variabele weerstand met een zeer brede weerstand bereik, van 1 ohm tot 10 + megohms.Ik heb een set van tien jaar duim wielen switches die waren verstoffen voor de laatste 5 + jaar (oorspronkelijke plan was om een analoge thermocyler waar
Over OHM en zijn wet

Over OHM en zijn wet

de wet van OHM - wat het is. Hoe het werkt.Een persoonlijke leren steun voor de leerling ook geïnteresseerd en geduldig. Gewoon lezen van de volgende pagina's met zorg of roepen hen met behulp van de HELP-functie onder de uitvoering van het programma
Geborduurde Circuits: Ohm Sweet Ohm

Geborduurde Circuits: Ohm Sweet Ohm

Dit project is een geweldige manier om te beginnen bij het verkennen van de mogelijkheden van het combineren van ambachtelijke en elektronica. Hier ga ik uit te leggen hoe u uw eigen sensor (een variabele weerstand als het waren) Maak een circuit dat