36 cel zonnepaneel

DIY langdurige 36 cel zonnepaneel (60 watt)

DIY langdurige 36 cel zonnepaneel (60 watt)

Ik raakte geïnteresseerd in zonnepanelen en het maken van mijn eigen voor mijn garage zodat ik meer huishoudelijke projecten doen kon. Ik heb een elektrische mate, maar met de enorme hoeveelheid kennis, tips en trucs met betrekking tot het gebouw zon
Kleine zonne-oplaadbare led flitslicht met geen zonnepaneel/cel. (maakt gebruik van de led te laden!)

Kleine zonne-oplaadbare led flitslicht met geen zonnepaneel/cel. (maakt gebruik van de led te laden!)

We zien leds iedere waar. Wat doen ze? ze oplichten. Nou ja dat is hun belangrijkste doel maar niet veel mensen weten dat als u hen blootstellen aan zonlicht kan heteen kleine hoeveelheid spanning te produceren. Dus op een manier die het als een zonn
Het toevoegen van een Harbor Freight 45 Watt zonnepaneel aan mijn opslag gebouw

Het toevoegen van een Harbor Freight 45 Watt zonnepaneel aan mijn opslag gebouw

Eerder dit jaar kochten we een opslag gebouw 10' X 20" en had het geleverd aan de achtertuin. Het gebouw van de opslag is geweldig - ik ben langzaam bewegende dingen van mijn garage aan het gebouw, ik doe dit langzaam omdat aan het eind van de dag ik
Zonnepaneel Setup rond de $100

Zonnepaneel Setup rond de $100

mijn doel was om gratis en gebruik, mobiele telefoons, tablets, laptops en andere apparaten die gebruikmaken van minder dan 100 watt te kunnen. Ook wilde ik de macht klaar en beschikbaar dag of nacht.De onderdelen die ik heb gebruikt zijn:$39 Untabbe
Klein zonnepaneel

Klein zonnepaneel

bouwen van een klein, draagbaar zonnepaneel dat twee oplaadbare AA-batterijen in een dag of twee rekent. Gebruik de batterijen om een batterij-aangedreven apparaat zonne-aangedreven.Stap 1: Inleiding Bouwen van een klein, draagbaar zonnepaneel dat tw
Zelfgemaakte 63 Watt zonnepaneel

Zelfgemaakte 63 Watt zonnepaneel

ik ben een jonge persoon die geïnteresseerd zijn in zonne-energie. Ik besloot om het bouwen van een zonnepaneel. Ik ben jong en als ik het kan doen dan kan iemand anders aan. Ik zal u door alles van de bouw van het frame te solderen nemen. Wanneer di
Een hoog aangedreven zonnepaneel van gebroken zonnecellen maken

Een hoog aangedreven zonnepaneel van gebroken zonnecellen maken

In dit instructable, zal ik u een praktische gids voor de bouw van een grote zonnepaneel van gebroken zonnecellen.Stap 1: Instrumenten die nodig zijn Om te beginnen met het maken van zonnepanelen van gebroken zonnecellen moet je een paar dingen.1. 15
Het maken van een zonnepaneel zonder solderen

Het maken van een zonnepaneel zonder solderen

Het maken van zonnepaneel (2Volts) zonder solderen maar geleidende plakband en tastbare zonnecel.Zet de solar batterij cel #1 naar beneden op het zonnepaneel in zijn standpunt, en één kant van geleidende band op een positieve aansluitklem en de ander
Hoe bouwde ik een opvouwbare 15 Watt zonnepaneel

Hoe bouwde ik een opvouwbare 15 Watt zonnepaneel

enkele jaren geleden bouwde ik een 60 Watt zonnepaneel. Het is een groot paneel. Ik gebruik het nog steeds veel. Echter het is groot en zwaar, en ik hoef niet altijd 60 watt vermogen. Soms moet ik gewoon een beetje macht voor een draagbaar apparaat o
Bouw een goedkoop, spatwaterdichte zonnepaneel voor de lol

Bouw een goedkoop, spatwaterdichte zonnepaneel voor de lol

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk als uw zonnepaneel breekt, mislukt of wat dan ook. Dit is een experimentele opstelling voor de lol. Volgen op uw eigen risico.Na vele uren van googlen wilde ik het bouwen van een goedkoop paneel aan mijn behoe
Batterij geëxploiteerd centrifuge voor cel scheiding in vloeibare suspensie.

Batterij geëxploiteerd centrifuge voor cel scheiding in vloeibare suspensie.

' Bieden wij een stap voor stap beschrijving van hoe maak je een batterij aangedreven 9-24 volt DC motor aangedreven centrifuge voor scheiding van cel in vloeibare suspensie voor onder 20 dollar. Deze centrifuge mogen worden gebruikt in het veld (als
Gerecycleerd, multi-voltage zonnepaneel

Gerecycleerd, multi-voltage zonnepaneel

Als u hebt een stelletje oude zonne-tuin verlichting die niet zo goed meer werken, en u denkt over de zonnepanelen af te trekken en iets koel met hen (want, zelfs als de lichten zelf sterven, wordt de panelen waarschijnlijk nog steeds werkt) maken, i
90W zonnepaneel draagbare

90W zonnepaneel draagbare

In dit instructable zal ik laten zien hoe ik een 90Wp (watt piek) 'draagbare' zonnepaneel gebouwd. 14kg weegt, heeft het een geïmplementeerde grootte van rond 900mmx900mm (3'x 3') en plooien in de helft voor vervoer. Het heeft de havens macht of lade
DIY 12 Volt zonnepaneel

DIY 12 Volt zonnepaneel

Een DIY 12 volt zonnepaneel die weinig tot geen onderhoud jaren van elektriciteit voorzien.Stap 1:Dit is een 12 volt (18 volt +/-) diy solar panel die je ook thuis kunt maken. Uw lijst van onderdelen is hieronder en bijna alle leveringen kunnen worde
FPGA zonnepaneel Optimizer

FPGA zonnepaneel Optimizer

Fotovoltaïsche zonne-energie: Maximale bestralingssterkte detectieFotovoltaïsche cellen omzetten licht in elektriciteit met behulp van silicium of sommige andere halfgeleidermateriaal door het absorberen van fotonen met genoeg energie te kloppen van
Menselijke cel Minigolf

Menselijke cel Minigolf

Hier is hoe een paar mensen uit de hackerspace Brooklyn NYC Resistor gemaakt een mini golf gat geïnspireerd door een menselijke cel voor de jaarlijkse verzinsel mini golfbaan op Governors Island (opent 3 juni 2016)! Het thema van de multi holes dit j
Basisprincipes: Coin Cell Batterij Bank

Basisprincipes: Coin Cell Batterij Bank

Ik gebruik de CR2032 munt cellen in projecten. Ze zijn klein en put uit 3 volt. Wanneer zij niet langer genoeg van een last aan het project werken, ik gooi ze in een pot in de hoop dat someday ik maak een Joule dief of iets te maken gebruik van de re
Laad een batterij met een Motor of een zonnepaneel!

Laad een batterij met een Motor of een zonnepaneel!

Ga voor groen met uw zeer eigen vermogen generator!Grote industriële macht generatoren elektriciteit maken door te draaien aan enorme motoren met steenkool en fossiele brandstoffen, maar kunt u uw eigen met een kleine DC motor en sommige eenvoudige e
Super Lithium macht cel

Super Lithium macht cel

Ik heb een kleine lithium noodgevallen lader voor mijn mobiele telefoon. Ik draag het in een klein zakje met een bos van diverse opladen kabels...Het heeft een goede baan in een noodsituatie voor mijn telefoon. Ik kan 60-70% betaling toevoegen voorda
Tot vaststelling van TopRaySolar-TPS-218, draagbaar zonnepaneel

Tot vaststelling van TopRaySolar-TPS-218, draagbaar zonnepaneel

Gekocht op een veiling. Wanneer gecontroleerd was hij dood.Stap 1: En toen uit elkaar getrokken, werd duidelijk waarom... :-) De schakelaar, de bedrading en de diod kreeg beïnvloed.Stap 2: Water ingangspunten Water kreeg binnen door de gaten van het