Переделка фото снайпер 12 под Canon

Passieve IR aan IR Canon Trigger

Passieve IR aan IR Canon Trigger

Eenvoudig project ontworpen op te sporen van een vogel landing op een feeder en dan een foto nemen.De manier waarop dit project werkt is door het om te beginnen met behulp van een standaard PIR-eenheid die een vermogen geeft wanneer beweging wordt ge
Infra rood intervalmeter voor Canon EOS M of Nikon D50

Infra rood intervalmeter voor Canon EOS M of Nikon D50

Ik hou van tijd vervallen video's.Dus toen ik mijn eerste fatsoenlijke camera kon ik niet wachten om een te maken. Het proces is vrij eenvoudig. Vind een interessant uitzicht, neem een foto om de paar seconden, wanneer heb je een paar honderd schoten
Canon Ring-Light interne batterij Hack!

Canon Ring-Light interne batterij Hack!

Hier is mijn nieuwe en verbeterde versie van de Canon Ring-Light Hack! Ik maakte een versie een tijdje terug met behulp van externe batterijen (beide 3 AA of AAA van of een mobiele telefoonbatterij). Terwijl die camera's nog steeds geweldig waren, ve
DIY infraroodcamera voor vegetatie analyse met Canon A2300

DIY infraroodcamera voor vegetatie analyse met Canon A2300

Deze methode werd voorgesteld door openbare Lab. http://publiclab.org/wiki/near-infrared-cameraIn dit instructable, ik ben gewoon vertellen mijn ervaring met de camera Canon 2300.Een consumentencamera heeft een CCD of CMOS sensor met een spectrale re
CapCanon: PET-fles foamdart/water canon. NERF compatibel! (3D afgedrukt)

CapCanon: PET-fles foamdart/water canon. NERF compatibel! (3D afgedrukt)

Dit is mijn eerste Instructable en Engels is niet mijn moedertaal, dus neem aub met mij.In deze tutorial zal ik u tonen hoe te maken van een CapCanon (PET fles NERF compatibel schuim dart/water canon)Het is een snel en eenvoudig afdrukken, en uw kind
Het gebruik van een Canon A1/AE-1 35mm Camera

Het gebruik van een Canon A1/AE-1 35mm Camera

heb een oude Canon A1 leggen rond? Weet niet hoe het te gebruiken? Nou, als u in deze categorie vallen, dan u mogelijk om professioneel uitziende foto's met dit in plaats van uw digitale point-and-shoot camera. U zult leren om gebruik te maken van de
Randloos afdrukken van de enveloppen: Photoshop & Canon (eventueel anderen) Inkjet Printer zonder vlekken

Randloos afdrukken van de enveloppen: Photoshop & Canon (eventueel anderen) Inkjet Printer zonder vlekken

dit is hoe ik was in staat om randloos afdrukken op een envelop met Photoshop en een Canon Pixma-inkjetprinter zonder vlekken. U mei zitten kundig gebruik van andere grafische ontwerpsoftware, zoals Illustrator enz, ook, en ik denk dat veel andere Ca
1" lucht-canon QEV

1" lucht-canon QEV

OK laten we duidelijk maken: het is alleen het gedeelte van de canon. Het reservoir & ventiel - dat is een blow-off (aka blast-off, quick-uitlaat) are'nt nog gebouwd, dat is een ander verhaal, ik maak een andere instructable dan maar voor nu...Als ik
Lange-afstands Canon DSLR Video Trigger (V2, sterk vereenvoudigd)

Lange-afstands Canon DSLR Video Trigger (V2, sterk vereenvoudigd)

Dit is een opnieuw bezoek van mijn eerste Instructable (gevonden hier:).   Die versie werkte prima, maar was een beetje duur, een beetje groot en zwaar, en zeker veel ingewikkelder dan het moest worden.   Het had een aantal leuke features, zoals een
Rokinon 8mm lens achter gemonteerde filter op een Canon

Rokinon 8mm lens achter gemonteerde filter op een Canon

Als je geluk hebt genoeg om zelf een Rokinon 8mm lens voor Canon camera's hebben dan u gedacht over het gebruik van filters op een bepaald punt. Ik heb deze voor meer dan een jaar een denken dat ze iets speciaals, maar er geen achterste draden zijn v
Unlock geheime cameraeigenschappen Canon niet willen dat je te weten

Unlock geheime cameraeigenschappen Canon niet willen dat je te weten

Misschien sommigen van jullie niet weten, maar u kunt gemakkelijk een hele hoop nieuwe functies toevoegen aan uw Canon DSLR.Uw camera zal zitten kundig gebruik van de functies van een veel duurdere DSLR's.Canon wil verkopen van nieuwe camera's, zodat
Canon Rebel apparatuur autopsie

Canon Rebel apparatuur autopsie

dit is een autopsie van de uitrusting van een camera Canon Rebel. Tijdens dit, Chris zal worden ontmanteling van de hele camera, en het is lens vergadering en een uitleg van de meeste delen die hij kent. Zijn pogingen om de ontmanteling van de lens z
Hack een digitaal rebel van canon 300d

Hack een digitaal rebel van canon 300d

Dit zal u tonen hoe om te zetten van een regelmatige canon digital rebel in een 10d.Alleen met een simpele firmware-update in minder dan 5 minuten.Een oude, maar staat stevig camera perfect voor mensen die willen een goedkope oude camera halen om in
Gebruik uw Canon EOS 1000 D als Webcam! * BIJGEWERKT *

Gebruik uw Canon EOS 1000 D als Webcam! * BIJGEWERKT *

Hallo,in deze tutorial laat ik je zien hoe met uw Canon 1000 D (de anderen zou werken, ook, maar ik kon niet testen een ander) als een webcam zonder enige hardware/software hacks, gewoon softwareoplossingen;-).Sorry mijn Engels, als u fouten meldt he
Hoe het bouwen van een ontspanknop kabel voor de Canon EOS Rebel T3i

Hoe het bouwen van een ontspanknop kabel voor de Canon EOS Rebel T3i

IntroductieEen van de dingen dat pest fotografie, met name lange blootstelling fotografie onbedoelde is veroorzaakt vervagen van het beeld, vaak door het kloppen van de camera.De beste verdediging tegen onscherpe foto's is het gebruik van een statief
Wijzigen van Canon Pixma Printer af te drukken op cd's / DVD's

Wijzigen van Canon Pixma Printer af te drukken op cd's / DVD's

deze tutorial wordt beschreven hoe u uw IPxxxx van Canon Pixma-printer afdrukken rechtstreeks op afdrukbare CDs / DVDs. Europese modellen beschikken over deze functie is reeds ingeschakeld maar helaas voor ons Amerikanen is uitgeschakeld als gevolg v
Reparatie/aanpassen/Clean Canon 17-55mm f/2.8 - gedropt en uitglijden focus

Reparatie/aanpassen/Clean Canon 17-55mm f/2.8 - gedropt en uitglijden focus

ik liet mijn belangrijkste lens, de beroemde f/2.8 van Canon 17-55 mm IS, en brak het focus mechanisme. Af zou niet werkzaamheden ter helemaal, en de handmatige focusring deed niets.Reparatiekosten zijn naar verluidt erg duur, dus heb ik besloten te
Het gebruik van uw digitale camera (canon alleen) als een gewone pc-webcam

Het gebruik van uw digitale camera (canon alleen) als een gewone pc-webcam

het onmogelijke is nu mogelijk nu met uw canon digicam. Het kan worden gebruikt voor chatten en video conferencing. De onderstaande CANON modellen zijn "enige" modellen die de functie ondersteunen:Digital IXUS 400Digital IXUS IIDigitale IXUS vDi
USB aangedreven Camera / Canon PowerShot ELPH Battery Hack

USB aangedreven Camera / Canon PowerShot ELPH Battery Hack

Deze korte tutorial wordt uitgelegd hoe de batterij van een Canon PowerShot hack om de macht van de camera van een USB-voeding of een externe 5V batterij. Deze Point en Shoot camera's van Canon zijn pretty cool, vooral wanneer gehackt met de CHDK fir
DIY Canon ontspanknop, focus en lange blootstelling switch

DIY Canon ontspanknop, focus en lange blootstelling switch

ik heb gemaakt deze weinig shutter release schakeloptie een tijdje geleden, maar besloten om een kleine stap voor stap met foto's.U kunt dit gebruiken om zelfs controle twee camera's tegelijk! Maak een tweede kabel en daar ga je, controle van twee ca