Dit instructable ontstond vervulling de project-eis van de Makecourse bij de Universiteit van Zuid-Florida (www.makecourse.com).
Dit project, Maken van handen, is een recreatie van M.C. Escher's tekening handen. In plaats van grafiet tekening zoals te zien in de foto, heb ik een sculptuur van twee robot handen lukraak vaststelling zelf gemaakt.
Materialen:
-Arduino Uno Board
-draad verbindingen
-Proximity Sensor (HCRS04)
-Micro servomotor
-9 volt batterij (of optionele krachtbron) en batterij huisvesting
-houden van vak (ik gebruikte vak geboden door cursus)
-gewijzigd van Plexiglas
-siliconen mallen van handen met metaaldraad skelet samen met andere schimmel maken materialen
-2 drivers voor de schroef
-schroeven
-tekenreeksen (ik gebruikte 'onzichtbare' naaien tekenreeks)
-3-D Printed Kogge (ik heb het bestand opgenomen)
-misc. draden voor esthetische doeleinden (zoals gezien coming out van de polsen)
Molding de handen :
materiaal: 2 kits van alga-veilig, warm water, dragon skin siliconen silc-varken merk siliconen pigment, twee 2-liter flessen, kwart inch metaaldraad, mengen gebruiksvoorwerp en grote kom.
Ik kocht mijn schimmel leveringen maken op http://www.smooth-on.com/
(ze hebben een student korting indien u via de telefoon bestelt!)
Zij hebben zeer nuttige video's, als degene die ik voor richting hier gebruikt:
Eerst en vooral, aangezien u waarschijnlijk zal worden uw eigen handen molding, zou u beter af met een assistent als mal maken een tijdige wijze is.
-Voordat u begint, zorg 2 eenvoudige metalen skeletten uit de kwart inch metaaldraad. Het skelet moet ten minste in de duim en vinger van de aanwijzer naar de dezelfde afstand botten zou vanuit de pols naar beneden van de vingers. Hierdoor kunnen de handen te houden van de schroevendraaier door zelf. Sla deze voor later nadat u de negatieve hebt gemaakt met de alja-veilig, en voordat je giet het silicone.
-Voorbereiding van twee sets van de draden die u zou willen uitsteken van de pols. U kunt ongeveer 5" van elke schroot draden die je thuis hebt. Ik was kieskeurig en selecteerde mijn draden op Lowe's volgens de kleur en maat. Deze zal worden gebracht in de negatieve nadat het skelet is gebracht.
-Ten eerste, Knip ongeveer 4 duim uit de toppen van de liter flessen (zoals te zien in de foto) en recyclen van het bovenste stuk.
-Vervolgens bereiden gelijke delen van warm water en alja-safe. Gelijktijdig met het warme water in een grote kom, meng en giet de alja-veilig in het warme water. Meng grondig en snel terwijl het proberen niet toe te voegen van de bubbels in het mengsel tot het poeder volledig is opgelost. SNEL HANDELEN! Alja-safe dries binnen de eerste 5 minuten dus oppassen.
-Spoel hand wordt gebruikt voor schimmel met water en leg hand in de gewenste positie in liter fles en langzaam giet het gemengde alga-veilig in uw hand houden in dezelfde positie. Laat drogen voor 10 minuten. Houd nog steeds!
-Wiggle hand uit schimmel. Zacht en focus op waardoor lucht in de mal om de zuigkracht vrij te geven. Nu heb je de negatieve van uw schimmel!
-Plaats de metalen skelet binnenkant van de negatieve waar het is anatomisch correcte.
-Meng gelijke delen van dragon huid van deel A en deel B en een snelle motregen van silc-varkens vlees pigment totdat het alle één effen kleur. Wees voorzichtig niet om te creëren van bubbels! Als u het silicone in de negatieve giet, tik op en draai de schimmel het voorkomen dat een borrelt uit zich in uw schimmel. Bubbels maakt onvolkomenheden in de mal. Laten drogen voor ten minste een uur veilig te zijn.
-Vervolgens de one-one-time-gebruik schimmel brokkelen af met je handen, en verwijderen van de handen van de siliconen.
Vergadering: Plaats alle componenten binnenkant van het vak en monteren van de servomotor in het midden van de basis van het vak met epoxy (en laten drogen). Vervolgens het midden van de onderzijde van de afgedrukte Kogge te hechten aan de servomotor met de kleine schroeven moet hebben bij de servo als Aanbouwdelen. Voor de deksel van Plexiglas, gerouteerd uit een cirkel voor mijn afgedrukte Kogge om in te passen schuin de randen in een hoek van 45 graden voor esthetiek en vier de verzonken gaten geboord de schroeven die de deksel aan het vak koppelen. Alvorens het deksel op schroeven, boren twee schroeven in de deksel op een manier die ze kijken uit naar boven wanneer u zuinig naar de omslag. De plaatsing van deze schroeven moet het middelpunt tussen de Kogge en de bovenkant en de cog en de onderkant als u de doos met de lange zijde horizontaal hielden. Weergave schets van deksel om verwarring te voorkomen.
Vervolgens, als u wilt koppelen de handen op de deksel, u moet eerst vooraf boor een gat in de hand die iets kleiner is dan de diameter van de schroeven in het deksel. De locatie van de het gat kan variëren, afhankelijk van uw specifieke hand schimmel, maar om te bepalen van de locatie, plaats de handen op de top van de schroeven op verschillende manieren te bereiken van de dezelfde plaatsing, zoals te zien in het eindproduct beeld. Zorg ervoor dat de plaatsing niet uw afgedrukte Kogge raakt, aangezien dat voorkomen verkeer dat zou. Zodra de gaten zijn geboord is, agressief duw de schroef in het gat van de boor handen voor een stevige pasvorm. Dit type bijlage kunt de silicone meer om vrij te zijn met haar beweging terwijl nog op zijn plaats.
Bevestig nu, twee afzonderlijke tekenreeksen aan weerszijden van de Kogge op elke gegeven staaf met één uiteinde aangesloten op de staaf en de andere rond de vingers van de hand. Nogmaals, afhankelijk van uw hand schimmel, plaatsing van de snaren zal variëren, maar je bent gonna wilt koppelen ze ergens rond de vingers door ofwel het te verpakken rond de vingers, of threading van een naald en naaien het door de vingers. Bijvoorbeeld, in mijn stuk, een van de handen was genaaid en een was gewikkeld.
Met de skeletten van draad, moet u nu zitten kundig plaats eenvoudig de schroevendraaiers in handen.
Arduino board instellen:
Codering: Weergave bijgevoegde bestand met de naam MakinghandscodeFinal
Circuit schema:
PIN instellen:
HCSR04: Geprogrammeerd om te activeren wanneer object binnen 5 voeten
GND--> negatieve plaatsing op breadboard en 5V op de Arduino board
echo--> 8 pin op de Arduino
trig--> positieve plaatsing op breadboard
VCC -> pin ~ 10 op Arduino
Micro servomotor: geprogrammeerd om snel 180 graden met de klok mee te draaien en vervolgens weer 180 graden tegen de klok in oneindig wanneer nabijheidssensor wordt geactiveerd.
(1) grond--> negatieve plaatsing op breadboard en grond op Arduino
(2) macht--> positieve plaatsing op het breadboard
(3) gegevens -> pin ~ 9 op Arduino
Bekijk foto's ter verduidelijking.
Gedrukte Kogge bestand: bekijken van de bijlage met de naam cog.ipt
Deze Kogge werd voortgebouwd op Autodesk inventor en gedrukt met zwarte ABS plasticAls je geïnteresseerd in meer van mijn kunstprojecten, voel je vrij om check out mijn website op www.tinapiracci.com
Bedankt!