Stap 1: Wat ik doe en waarom
Ik het maken van dingen: tekenen, schilderen, naaien, bouwen, hacking, codering enz. Toen ik over 3D printen leerde, moet ik toegeven dat ik niet zien hoe het een beroep gedaan op mijn eigen creatieve belangen. Terwijl ik denk 3D printers zijn prachtig voor verschillende designobjecten prototyping dat, niet ik voel me alsof ik hen ooit als een creatieve praktijk gebruiken zou. Ik hield niet van het idee van het geven van mijn werk naar een printer om te doen, ik heb niet graag dat dingen moest worden gemaakt van specifieke materialen, ik hield niet van dat je moest vastgebonden aan een printer binnenshuis ergens en ik hield niet van dat alles kwam min of meer aan spec.
Ik heb besloten dat ik wilde maken van 3D-printers om te werken met alledaagse materialen in het dagelijks instellingen. Ik worstelde om te denken van de mechanica van een machine die zou dit draagbare en veelzijdig, en dan heb ik al - mensen zijn goed in dingen bouwen al - wat een machine echt biedt ons. Het antwoord dat ik kwam met was dat machines "" over objecten anders denken dan wij. Terwijl we van een huis bouwen kunnen door het aansluiten van de 4 muren en een dak, zou een 3D-printer snijd het in reepjes en bouwen het huis in lagen. Misschien maken onszelf produceren van 3D-objecten op een manier een 3D-printer zou kunnen onthullen nieuwe vormen, vormen, structuren en esthetiek in objecten die we anders niet zou hebben gedacht. Ik denk dat het ook zou kunnen veranderen de verhalen die wij vertellen over de objecten die we 3D print. In plaats van een idee en het realiseren op een machine, we kunnen praten over hoe we bouwen iets met dit koele materiaal gevonden, hoe de mensen keek ons bouwen en gevraagd vragen en hoe, na verloop van tijd hoe het veranderd vorm of vorm.
Dus, heb ik besloten dat de machine die ik zou bouwen was niet iets dat zou doen de montage van objecten in iets 3D, maar in plaats daarvan, zou een maker door de stappen voor het bouwen van een object net zoals een 3D-printer zou begeleiden. Wat ik ben gebouw is een laser-gids. Het trekt een punt op een oppervlak en de maker volgt het punt, extruderen van materialen als ze gaan. Mijn eerste storyboard van deze interactie (zie hierboven) dacht dat dit als een nieuwe manier voor het decoreren van taarten. U uploadt een 3D-model naar de gids en de handleiding worden omgezet in het G-Code. G-Code is de taal die spreken van 3D printers. Elke regel van de G-Code vertelt een 3D-printer om iets te doen (de extruder draaien uit/aan, verplaatsen naar een punt, etc). Deze instructies zijn dan meegedeeld aan mijn laser-guide en getrokken voor de maker. Bijvoorbeeld, als de G-code zegt te bewegen in een rechte lijn van punt A naar B, mijn laser-gids trekt een punt van A naar B en de maker volgt het met de hand. Op een gegeven moment het model misschien steun nodig hebben, en wanneer we alledaagse materialen gebruikt, kunnen we snel identificeren materialen om ophouden ons model, in het voorbeeld hierboven, dat ik laten zien hoe iemand granen als steiger kan gebruiken voor de decoratie van een taart.