Stap 6: Gedaan Item Prototype KHOJ nieuwe Dehi, van Games III residentie.
De resulterende werk gecombineerd VR interieurs die nagemaakt van de galerie ruimte meerdere keren als alternatieve tentoonstellingen. Sommige VR ruimten zoals die in de eerste afbeelding memoreerde de rangschikking van een boetiek, een waar mannequins donned en gemodelleerd 'Gedragen Items' van hun eigen land. Andere kamers waren gemaakt met tekeningen van het proces van ideeënvorming, verspreid over de virtuele muren, en ook van de studio en residentie alsof het werd binnengevallen door de alien-achtige machine idealen van de 'Item'.
Ontvangst van het werk aan vele verwachtingen heeft voldaan, en werd een leerervaring voor een verdere afgewerkt toekomstige uitvoering. Kijkers waren geïntrigeerd op het object, sommige creeped out, anderen denken dat het was leuk en intuïtief met het bedrijf instinct opgeslagen voor kleine wezens en kinderen houden. Een verbetering van de onvermijdelijke scheiding dat tussen de virtuele ruimte en de fysieke gebeurt, waar domme acties worden genomen op om te zien binnen. Passeren van het object werkte ook goed, creëren van micro tutorials, een soort van ritueel van de uitvoering van een parasitaire schepsel te verzorgen.