Stap 5: Installeren Evothings Studio
In deze stap, zullen we het installeren van Evothings Studio.
Evothings Studio maakt gebruik van Cordova die laten we u ontwikkelt toepassingen in HTML5 en biedt eenvoudig te gebruiken functies om te communiceren met het onderliggende OS architectuur te gebruiken verschillende functionaliteiten van de smartphone zelf! Apps gebouwd met Cordova kunnen worden geïmplementeerd op alle soorten moderne mobiele besturingssystemen zoals iOS, Android en Windows Phone etc. Het is open-source en een grote gemeenschap achter, middelen gemakkelijk u vindt on line help en plugins geschreven voor verschillende use-cases en technologieën.
Ook Evothings Studio is ook open-source en het belangrijkste voordeel is het "reload-op-save" functionaliteit, waardoor dat u niet hoeft te bouwen je app altijd. Als Evothings client en studio zijn geïnstalleerd en werkt, u gewoon kunt uw HTML-broncode bestand bewerken en meteen de laatste wijzigingen in uw mobiele telefoon kunt bekijken.
Nu snel, volg deze stappen:
- Installeer Evothings Workbench.
- Installeren van Evothings Client app ( Android, iOS)
- Evothings Client verbinden met Evothings Workbench via uw lokale WiFi IP-adres.
- Download en sla de volledige voorbeeldcode voor de app uit mijn github repository.
- Drag & drop de app "index.html" bestand uit de map voorbeeld app code de Evothings Workbench, die zal creat een nieuwe vermelding van het project in de Evothings-Workbench.
- Klik op de "Run" knop naast de nieuwe post, project, die het voorbeeld app binnen de Evothings-Client wordt geladen.
- Nu Klik op de "Code"-knop om de locatie van de code, open het bestand "index.html" in uw favoriete IDE en wijzigen iets, zoals de kleur van een knop, de Evothings-Studio zal onmiddellijk de verandering kiezen en zal het herladen van de app binnen de Evothings Client, kunt deze functionaliteit u snel prototype uw web app voor IoT-apparaten.
In de volgende stap, ik zal het uitleggen van de code.