Stap 9: De definitieve Script
Ervan uitgaande dat u de opdracht "git clone https://github.com/InitialState/beerfridge.git beerfridge" liep in deel 2, het laatste script dat alles samen brengt heet beerfridge.py in je ~/beerfridge map. (https://github.com/InitialState/beerfridge/blob/master/beerfridge.py)
Een paar instellingen moeten worden ingesteld in het script voordat u deze kunt uitvoeren. Open beerfridge.py in je favoriete tekst-editor zoals nano.
In de buurt van de top van dit bestand is er een sectie User Settings.
WEIGHT_SAMPLES wordt ingesteld hoeveel gewicht metingen het Wii Balance Board neemt en gemiddelden voor computergebruik hoeveel flessen aanwezig zijn. 1500 leek te bieden een mooie balans van nauwkeurigheid houdend niet te lang om te voltooien. Voel je vrij om deze instelling naar uw eigen smaak tweaken.
WEIGHT_BASE Hiermee geeft u het gewicht van uw lege koelkast in ponden. Gebruik de waarde die u hebt opgeschreven in de deel 2: sectie van de eindbestemming.
WEIGHT_BOTTLE Hiermee geeft u het gemiddelde gewicht van een fles in ponden. Gebruik de waarde die u hebt opgeschreven in de deel 2: sectie van de eindbestemming.
FRIDGE_GETTING_LOW geeft het aantal flessen aanwezig die wordt geacht te zijn paar genoeg dat de waarschuwingsstatus van een moet worden weergegeven.
FRIDGE_EMPTY geeft het aantal flessen aanwezig die wordt geacht te zijn paar genoeg dat een ernstige waarschuwingsstatus moet worden weergegeven.
TEMPERATURE_DELAY geeft de vertraging in seconden tussen temperatuurmetingen. Als u stroomsgewijs een temperatuurmeting elke 60 seconden verzenden, zullen dit ~ 44.000 gegevenspunten per maand.
TEMPERATURE_TOO_HIGH_F geeft de temperatuur (in Fahrenheit), die hoog genoeg is, dat de waarschuwingsstatus van een moet worden weergegeven.
TEMPERATURE_TOO_LOW_F geeft de temperatuur (in Fahrenheit) die laag genoeg is, dat de waarschuwingsstatus van een moet worden weergegeven.
BUCKET_NAME geeft de naam van de gegevens segment dat wordt weergegeven in uw account beginstatus.
BUCKET_KEY moet worden ingesteld op een unieke naam. De parameter BUCKET_KEY kunt u toevoegen aan een bestaande emmer of maken van een nieuwe emmer. Gewoon een naam voor deze parameter (d.w.z. beerfridge1234) te kiezen.
ACCESS_KEY is de sleutel van uw Beginstatus-account die u hebt gebruikt in het deel 4: begintoestand sectie.
Eenmaal u elke parameter in deze sectie hebt opgegeven en de wijzigingen opgeslagen, bent u klaar om het laatste script uitvoeren. Voordat we het script uitvoeren, laten we gaan door wat het gaat doen.
-Aan het begin van het script, wordt u gevraagd te koppelen van uw Wii Balance Board met je Raspberry Pi. Gebruik de hendel die je gehackt samen in sectie deel 2: Hardware Tweaks te drukken de sync knop wanneer daarom wordt gevraagd.
-Zodra het script wordt uitgevoerd, zal het aantal flessen aanwezig in uw koelkast berekend worden alleen wanneer de deur wordt gesloten. Deze waarde zal worden gestreamd naar uw account begintoestand als deze verandert.
-Elke keer een fles is verwijderd uit uw koelkast, zal een fles verwijderd evenement worden gestreamd naar uw account beginstatus.
-Telkens wanneer de deur wordt geopend of gesloten, zal een deur status evenement worden gestreamd naar uw account beginstatus.
-De temperatuur in uw koelkast zal worden gestreamd naar uw account Beginstatus op het interval dat is opgegeven door TEMPERATURE_DELAY.
Het script uitvoeren om te beginnen de magie.