Stap 3: Control Box
-Vier submini telefoonaansluitingen.
-Vier male-male 3,5 mm stereo verlengsnoeren. Elke knop is connntected naar de vak van het besturingselement met een van deze koorden.
-Vier LED's, een rode, een groene, een blauw en een geel. Wij kozen LEDs met opgenomen weerstanden te minimaliseren van de bedrading.
-Een Arduino UNO (of compatibel)
-Een kortstondige contact drukknop, normaal open wilt gebruiken als een resetknop.
-Een project vak alles om in te zetten.
-Een stroomvoorziening. We vonden een 5V AC naar DC voeding in onze "project levering stapel." Merk op dat de control box haar macht van de USB-conector krijgt wanneer aangesloten op een computer voor het programmeren van de Arduino.
De control box biedt verschillende functies:
-Het verbindt met de knoppen om te ontdekken wanneer de knoppen presssed zijn.
-Hiermee kunt u de knop lichten beginnen. (De lampjes stoppen op hun eigen met de ingebouwde knop logica.)
-Het controleert of de knop geluid wordt overgeschakeld naar de spreker of niet.
-Vier gekleurde LEDS op de control box geven aan 1e, 2e, 3e en 4e plaats (voor een gevaar stijl spel.)
-Het biedt een reset-schakelaar voor het resetten van het spel en waardoor andere functies (d.w.z. lichte test modus.)
-Bevat het "pull down" resisters op regels die "" anders zweven zou. Dit zorgt voor een betrouwbare werking.
Het schema hieronder ziet u de onderdelen en interconnecties.
Fysieke bouw
We gebruikten een vak project met benaderende afmetingen van 6" breed x diepte 3 3/4" x 1 3/4" hoog. Elke grootte die past bij de onderdelen zal doen. Het zou leuk zijn om batterijen in het vak past, maar hebben we de stekker gebruikt met een externe voeding, AC of op batterijen. De algemene stappen die we gevolgd waren:
-Plannen voor LED, telefoonaansluiting, Arduino UNO, en reset knop plaatsing.
-Het boren van gaten voor de telefoonaansluitingen, verzinkboor, en zorgen voor goede pasvorm.
-Het boren van gaten voor de LEDs en Reset schakelaar.
-Snijd openingen voor de Arduino UNO USB connecation en de macht jack.
-Draad en soldeer de verbindingen.
Stap voor stap instructies:
1. Verzamel de delen
Vak één project
4 x LED's (één rood, één groen, een blauwe, een gele)
4 x Submini telefoonaansluitingen
5 x 2.2K weerstanden
1 x Arduino UNO
Pinnen voor het solderen van de verbindingen met de Arduino bin blokken
Hookup draad
2. plan en boorgaten
Boor gaten voor de telefoonaansluitingen, countersink en pasvorm.
Boor gaten voor de LEDS en de pasvorm
Boren gat voor de reset-knop en passen.
Deze stap kan worden vervelend. We gebruikten een Dremel gereedschap te snijden van de gaten voor de Arduino UNO.
Zorg ervoor dat u een manier te bevestigen het UNO naar de vak van het besturingselement. Gebruik stand-offs indien nodig.
3. Sluit en soldeer de draden
Verwijzen naar het schema voor correcte bedrading verbindingen.
We gesoldeerd de 2.2 k pull-down resister voor de knop switch rechtstreeks op de telefoon jack connector.
Alleen wij de LED's en de reset-knop op de bovenkant om gemakkelijker af te nemen de top met een grote bedrading puinhoop.
4. het assembleren en testen
Controleer de bedrading zorgvuldig als je verder gaat.
Het is het makkelijkste om te testen met de Arduino geprogrammeerd, dus je gaan naar de volgende stap willen kan voor het programmeren van de Arduino.