Stap 2: Knop wijzigingen
De knop wordt gewijzigd om te bereiken van drie functies: * eerste, om de control box een lijn wanneer de knop wordt gedrukt. * Ten tweede, om een lijn van de control box op de knop om te schakelen de verlichting en het geluid. * In de derde plaats bieden een relais waarmee het geluid wordt uitgeschakeld.
Want er zijn 4 dingen we willen (gemalen knop pers, lichten activeren, activeren van geluid) en we hebben slechts 3 draden, hebben wij aan het kammen van twee functies met behulp van een draad. We doen dit door gebruik te maken dat de logica op de knop zijn eigen beheer van de lichten doet en geluiden van de functie. Wanneer de lijn "activeren" hoog voor ongeveer 20 MS gaat activeert de logica van de knop het licht en geluid. Door het aansluiten van een compacte Relais op deze zelfde lijn kunt we het geluid regelen op onafhankelijke wijze.
Hier zijn de staten die we op de "activeren"-regel beheren.
-Laag: de knop is uitgeschakeld. Als het was eerder hebt geactiveerd, zal het zelf uitzetten na ongeveer 2,5 tot 3 seconden.
Hoge pols - rijden We de activeren knop hoog voor 20ms, en vervolgens het station het lage opnieuw. De knop logica wordt ingeschakeld de lichten en geluid gedurende 2,5 tot 3 seconden, maar omdat we via het Relais de luidspreker hebt aangesloten, het Relais alleen voor 20ms zal blijven. Dus, we echt hoor niets omdat de estafette heeft de luidspreker losgekoppeld van het circuit.-
-High Solid - rijden We hoog op de knop activeren voor circa 2,5 seconden. De estafette houdt de spreker is aangesloten op het circuit voor de gehele duur van de button "activeren tijd." en zowel zien we de lichten en hoorde het geluid.
De knop schematische is hieronder.
Met deze wijzigingen kunt we programmeren van de Arduino aan mange de lichten en geluiden onafhankelijk. Ons eerste programma ingeschakeld zowel lichten en geluiden voor de eerste cyclus, en dan net ingeschakeld de lichten over en weer totdat de reset-knop werd ingedrukt of totdat de time-out is verstreken.
Het is een beetje van een strakke pasvorm in de knop en we kozen een 2.5mm stereo telefoonaansluiting voor de verbindingslijn om te minimaliseren van de benodigde ruimte. De vier belangrijkste wijzigingen zijn:
Snijd de trace bestuur pc om te scheiden van het 'knop druk op' signaal van de "activering lijn."
Boor een gat, het verzinkboor en mount de telefoonaansluiting.
Monteer de compacte estafette.
Knip en soldeer de draden nodig.
Stap voor stap instructies:
1. Verzamel de delen
4 x lichten en geluiden zoemers
4 x Submini telefoonaansluitingen
4 x Reed Relais
Hookup draad
2. demonteren van de knoppen
De vier voeten verwijdert onder (een kleine flathead schroevendraaier kan helpen.)
Verwijder de vier schroeven
Verwijderen van het batterijvak
Herhaal voor elke knop
3. boor een gat in de base van de knop voor de submini jack
Locatie positie voor gat voor submini jack
Boor pilot gat met Dremel of vergelijkbaar gereedschap
Het gat met een boor 5/32" bit zorgvuldig uit te breiden
Om de pasvorm te controleren en zorgvuldig uitsparing het gat van de binnenkant, zodat de aansluiting kan worden schroefdraad
Monteer geen de submini aansluiting in het gat nog
Herhaal voor elke knop
4. Snijd de knop PC bestuur waar de drukknop switch maakt contact
Plaatsen van de batterijen (2 AAA) in de eenheid, en druk op de knop bevestigen het werkt
Verwijder de batterijen
Verwijder plastic tape die betrekking hebben op het spoor (opslaan naar zet terug later, en wees voorzichtig te verlaten allermeest naar de tape die in het bezit van de knop in plaats. Als gewoon snijden de tape rond de trace gebied gemakkelijker lijkt, gebruikt u een kleine scharen en tweesers te verwijderen van de tape.
De PC bord traceren met behulp van een exacto mes zorgvuldig gesneden (zie afbeelding hieronder)
Genoeg sporen achterlaten op het bord om te solderen een draad aan beide uiteinden van het gebroken spoor.
Na het snijden de trace, vervang de batterijen en druk op de knop terwijl een jumper draad aan beide zijden van de gesneden trace. Hierdoor kunt u vaststellen dat de knop nog steeds werkt.
Knop PC Board Trace gesneden punt
6. Sluit en soldeer de draden aan op de onderdelen
Met behulp van het schema als een gids, soldeer de draden voor de verbinding van de onderdelen.
7. Monteer de knop en test het
Het zou nuttig zijn voor het monteren van een mannelijke stekker van 2,5 mm met individuele draden om testen. Gebruik de stekker (of zelfs gedeeltelijk zetten een stekker in de aansluiting) en een verbinding leggen tussen het midden en de tip. Druk op de knop en de lichten moet activeren en klinkt als normaal. Met de stekker moet verwijderd het indrukken van de knop hebben geen effect.
Herhaal voor elke knop en je hebt meer dan de helft van het werk gedaan!