Niet om om het even wat helemaal uit de één Ben Heckendorn deed, maar met behulp van tact schakelaars voor elke knop is niet mijn ding. Deze maakt gebruik van de 360 controller boord (ontdaan van bijna elke component) over het gebruik van de knop Contactpersonen, dus het 'voelt' zoals een 360 controller doet, zover duwen knoppen gaat dat een van de andere kan je niet vertellen. Ik heb de Duke360 en 360 S-controller dezelfde manier. Het is een belasting meer werk aan de ene kant, maar big time loont wanneer yer allemaal gedaan en de controller niet helemaal anders voelen.
Sinds mijn eerste gaan op dit Sony heeft gegaan en de SixAxis planken er serieuze herziening wijzigingen aangebracht en de opkomend DualShock 3 maakt gebruik van deze nieuwe veranderingen zo goed.
M$ evenals wijzigingen heeft aangebracht herziening zowel van hun controllers (Wired en Wireless) en de nieuwe Wired CL versie bestuur (ik gebruik wel een Wireless shell) maakt voor dit doen veel gemakkelijker dan hoe het ging vóór met de oudere stijl 360 bestuur.
Met de release van de DS3 dacht ik kan als goed gebruik het omdat het recht omhoog de SixAxis gewoon sux, plus de 360 shell ruimte heeft voor de motoren toch, dus het maakte allemaal gewoon verstand en meer werken, maar als yer gonna do it ook kunnen spullen het all-in daar.