Stap 2: Vanaf een Model voor de wielen.
We zullen beginnen met de wielen van de auto.
Ga eerst naar de knop bestand maken, klikt u op het kleine pijltje, en ga naar het onderdeel.
Een beeld: dit is het scherm waar de meeste van uw ontwerpen op zal gebeuren.
Afbeelding 2: een cirkel met het gereedschap cirkel, de dimensie gebruik te maken van het 2 inch in diameter op. Klik vervolgens voltooien schets.
Afbeelding 3: dit is uw 3D modeling-scherm. Klik op de knop van de diepte en klik in de cirkel. een menu dient te verschijnen en
vragen voor de diepte aan diepte 1 inch invoeren en klik op ok.
Afbeelding 4: dit is het basisontwerp voor uw wiel. Klik op de shell-knop en klikt u op het oppervlak van het wiel, voor wanddikte voer.1
duim, dan ok.
Afbeelding 5: klik binnen het wiel en selecteer 2D schets.
Afbeelding 6: gebruik de cirkel gereedschap of verschoven om een kleine cirkel op de schets te maken, dan klikt u op Voltooien schets.
Afbeelding 7: gebruik van het gereedschap 3D-effect in de kleine cirkel over een afstand van 1 inch.
Afbeelding 8: het model aan de achterzijde te draaien.
Afbeelding 9: recht op de platte kant en ga naar 2D schets, het gereedschap Ankerpunt in het midden van de cirkel gebruiken Klik afwerking schets.
Afbeelding 10: hulpprogramma voor het gat op het punt dat u maakte.
Afbeelding 11: het vliegtuig drop-down menu, selecteer vliegtuig offset, ga aan uw bar van de geschiedenis en ga naar oorsprong, en klik op de weergave die snijdt hoofdbundel
het wiel zoals in de afbeelding, sleept u deze omhoog naar de bovenkant van het wiel waardoor het ronde gedeelte uit te steken.
Afbeelding 12: de weergave verplaatsen naar de top en vervolgens Klik met de rechtermuisknop op het vliegtuig en selecteer 2D schets.
Dertien afbeelding: een rechthoek op het oppervlak van het wiel, afwerking schets dan extruderen.25 inches.
Afbeelding 14: het filet-hulpprogramma gebruiken voor het afronden van één zijde van het wiel.
Vijftien image: Selecteer het gereedschap van de circulaire patroon, met behulp van het loopvlak die we net als de functie en het patroon van de cirkel van het wiel als gemaakt de
as, 18 loopvlakken maken in een 360 rotatie rond het wiel en klik op ok.
Afbeelding 16: U hebt nu een band met sommige loopvlakken, u kunt completeren de zijkanten met het gereedschap van de filet een maan buggy uiterlijk te geven.
Zeventien image: nu we moeten om de banden voor de overkant
Achttien image: Selecteer het vliegtuig offset gereedschap en klik op op de oppervlakte van het loopvlak en het vliegtuig enige afstand weg te trekken.
Afbeelding 19: nu Klik op het gereedschap spiegel, in het menu selecteert u de tweede optie aan de linker kant, klik op het wiel als de functies, en
Gebruik het vliegtuig als het spiegelend oppervlak.
Beeld twintig: Klik op ok.
Afbeelding eenentwintig: U hebt nu twee banden voor uw speelgoedauto. Gebruik de exportfunctie van de I-menu en selecteer exporteren naar CAD-bestand en vervolgens
exporteren als een stl zodat u kunt het schijfje met skienforge en met plastic uitprinten.