Stap 3: Het is allemaal in de nummers.
je zou kunnen afvragen wat nu? Welnu, u moet uw opdracht blok program. Maak je geen zorgen, het is niet zo moeilijk! alle codes in minecraft zijn korte kleine burbs, met de lege cellen invullen. Easy peasy!
blokken van de opdracht, moet u dit:
/TP [doel speler] x X = y = Y z = Z y-rot = YROT x-rot = XROT
Ik zal sommige stukjes gewoon kopiëren van de officiële minecraft opdrachten wiki uit te leggen van dit stukje.
Argumenten doel speler (optioneel) geeft de doelstellingen worden geteleporteerd. Moet de naam van een speler of een doel-selector (is toegestaan aan doel andere entiteiten dan spelers). Als u niet opgeeft, standaard de opdracht de gebruiker. Niet facultatief in opdracht blokken.
bestemming speler geeft de doelstellingen om te teleport de doel-speler aan. Moet de naam van een speler of een doel-selector (is toegestaan aan doel andere entiteiten dan spelers).
x y z geeft de coördinaten naar teleport op de doelstellingen. x en z moet vallen binnen het bereik-30,000,000 tot 30000000 (exclusief, zonder de komma's) en y moet minstens 0. Kan met tilde notatie geeft u een positie ten opzichte van de huidige positie van de doelgroep's.
y-rot (optioneel) Hiermee geeft u de horizontale rotatie (-180.0 naar behoren Noord,-90.0 naar behoren Oosten, 0.0 naar behoren Zuid, 90.0 naar behoren west, aan 179,9 voor net ten westen van de Noord, voordat loopt terug naar-180.0). Tilde notatie kan worden gebruikt om op te geven van een rotatie ten opzichte van de doelgroep's vorige rotatie.
x-rot (optioneel) de verticale rotatie aangeeft (-90.0 voor rechte tot 90.0 voor direct onderaan). Tilde notatie kan worden gebruikt om op te geven van een rotatie ten opzichte van de doelgroep's vorige rotatie.
nog verward? cijfers. Waarom is het lezen van uitleg over code altijd zo formeel en verstopte? Oke, in plain Engels!
uw variabelen zijn 'target player' 'locatie' en 'rotatie'. rotatie is volledig optioneel. Als links uit de speler zal worden geconfronteerd met de richting ze waar wanneer ze tp zou locatie is die waarde we eerder wanneer opgegraven we waar verzamelen levert. het zou worden gebracht in de code als zo ' 50 93 -2001 '. je kunt zeggen dat x = 50 y = 93 z =-2001, maar het is niet nodig hier. Wat betreft het doel de speler heeft dat een enkele speciale regels. je kunt er werken met naam van een speler, maar toen de teleporter werkt alleen voor de benoemde speler! dat is niet een goede, juiste? Als dit als een Gemeenschap teleporter, 's there got to een betere manier. en er is!
in minecraft opdrachten zijn er dingen 'doel selectors' die brede 'types' genoemd. enerzijds zijn we geïnteresseerd in is "wat betekent 'de dichtstbijzijnde speler'. Dit zal de dichtstbijzijnde spelersnaam sluit aan op de code, die zal altijd de speler die op de plaat stapte, tenzij iemand wordt mijnbouw onder uw opdracht te blokkeren.
Dus, laten we grijpen die locatie en sluit het aan! in mijn geval, is de code /tp 813 11-405
Zie je wel? eenvoudig. ^.^