Dit open source hardware project wordt in licentie gegeven Creative Commons CC-BY. Hoort bij mijn filosofie van opensource hardware betekent dat voor mij niet een ontwerp uitgebracht zonder gedetailleerd bouwen instructies. Instructables is mijn favoriete plek om vrij van deze instructies.
Waarom niet ik blijf met een Arduino, sommige schilden, een breadboard en componenten zoals mensen gewoonlijk doen?
Neem een kijkje via enkele Arduino projecten met LCD's. Veel van deze projecten zijn nog steeds op breadboard. Ze doen verbazingwekkende dingen, maar ze hebben sommige uitdagingen.
- Delicate verbindingen kunnen niet overleven lang in de echte wereld
- Moeilijk te bewegen
- Moeilijk te dupliceren
- Ontwikkel bord is nu gevangen in het project
- Uw vriend wil een, maar u niet wilt dat ze om iets te geven moet vaststelling van de hele tijd
- Je moeder kijkt naar het verkeerde en het breekt. (Waargebeurd verhaal. [Hallo moeder!])
Hoe kan ik deze problemen oplossen?
Volg langs en kunt u uw eigen Arduino-Compatible in een behuizing met aan boord van het scherm, controles, luidspreker, USB en sommige andere goodies.
Cool, ik wil graag een! Hoe hard zullen dit?
Dit is een enigszins uitdagende project waarbij surface mount soldering. Als u ooit een Arduino van componenten gebouwd op een bord brood of uw eigen circuit bord gemaakt heb je waarschijnlijk alle vaardigheden die u nodig hebt. Deze instructies bevatten alle onderdelen lijsten en ontwerp-bestanden die u wilt maken een compatibel Arduino board.
ik wil nog een, maar ik ben niet zeker dat ik heb de tijd of kennis.
We hebben een Kickstarter loopt tot maandag 2 juli 2012.
Volg! function (d, s, id) {var js,fjs=d.getElementsByTagName(s) [0]; if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}} (document, "script", "twitter-wjs");
(function (d, s, id) {var js, fjs = d.getElementsByTagName(s) [0]; if (d.getElementById(id)) terugkeer; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "/ / connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore (js, fjs);} (document, 'script', ' facebook-jssdk'));