Stap 2: Het toevoegen van een spelruimte
1. in "Gereedschapskist" dialoogvenster, er is een tool genaamd "Button" gewoon sleept u het naar het formulier. Sinds haar "Tic Tac Toe" wel negen knoppen. Sleep het negen keer en het re-spanwijdte en dienovereenkomstig aan te passen.
2. na volledig aanpassen van de werkruimte. Klik op iemand van de button(tool). En in 'Eigendom' dialoogvenster aanpassen het lettertype, groot genoeg zodanig dat 'X' en ' o's duidelijk zichtbaar zal zijn. Zorg ervoor dat elke knop hebben hetzelfde lettertype.
3. Renameeach knop in matrixvorm (zoals: Button1 wordt A1, Button2 = A2, Button3 = A3, Button4 = B1, Button5 = B2, Button6 = B3, Button7 = C1, Button8 = C2 en Button9 = C3 waar A, B, C zijn rijen en 1,2,3 kolommen.)
Deze naam zal ons helpen een stuk in het verdere proces.