Stap 2: Eerste ontwerp
Ik vond dit kabinet plan online op deze site. Het is soort van onduidelijk wat stuk is wat, maar dat uitzoeken was ongelooflijk hard. Het is een label de stukken in de bijgevoegde afbeelding voor referentie. Opgemerkt moet worden dat ik de lade met het toetsenbord nixed zodat het voorpaneel waar dat zou zijn geweest slechts een stukje is.
Ik wilde volledige dekking overdrukplaatjes, dus ik de bijgevoegde mockup in Photoshop maakte. Ik had de zijden, omlijsting en control board gedrukt op glanzend vinyl sticker materiaal op een plaatselijke drukkerij. Ik had de zelfde winkel omgekeerde print de afbeelding van de tent op het stuk van de plexiglas gebruikt voor de marquee, die werkte echt goed uit. Het maakt het licht van de LEDs te schitteren door de afbeelding zonder probleem en met voldoende verspreiding om niet enig licht lokaliseert van de LED's.
Een opmerking over de control board afbeelding - als u een stukje plexiglas boven de hout wilt, zou ik omkeren de afbeelding op het afdrukken in plaats van het krijgen van een sticker. Nadat ik het installeerde de LED-knoppen, keek de gebieden van het plexiglas dat tegen het hout waren niet gedrukt als luchtbellen in het licht van de knoppen. Dus ik sloeg het plexiglas op het besturingselement helemaal aan boord totdat ik heb de afbeelding afgedrukt op het oorspronkelijke stuk dat werd gesneden en geboord.
Waarom zijn er 11 knoppen voor elke speler? Deze opzet zal zorgen voor een volledige N64-controller knop lay-out. U kunt wegkomen minder knoppen als u N64 niet uitvoert. PS1 en MAME zullen de volgende grootste opstellingen van knoppen, met PS1 met behulp van 10 per stuk en MAME met maximaal 8 elke. Om eerlijk te zijn, is de N64-emulatie op de Pi een beetje vaag, dus tenzij je spelen wilt rond met backend instellingen over en over en over... u willen zou om die gedachte volledig overslaan.