Stap 5: Bouw uw belemmeringen
Nu voor het leuke deel we vuil belemmering vormen voor gebruik moeten te overrijden, met de fietsen.
Eerst open te stellen een nieuwe laag en noem deze iets als "Dirt jump" Dit is zodat u kunt bewerken of alleen bepaalde lagen verbergen terwijl u werkt.
Ik aanraden om in de gewoonte van het maken van nieuwe lagen per nieuw element dat u toevoegt, dit helpt bij het vereenvoudigen van dingen wanneer je probeert om te werken aan alleen bepaalde delen van uw track. Dit elimineert ook de hele track wordt één gigantische object.
U kunt per ontworpen sprongen, tafelbladen, berms, hoeken, banden enz... gewoon slepen en neerzetten hen op de kaart maar voor mijn doel ik aangepaste gebouwd van elk stuk en hen opgeslagen als individuele belemmeringen.
Ik heb geüpload een enkele van de stappen om uw eigen sprongen en hoeken te maken, moet u denken in termen van kubussen, cilinders en bogen. Met behulp van het push-pull-hulpprogramma kunt u de shapes wilt maken 3D, adviseer ik kijken naar video tutorials over geavanceerde vormen, want er zijn zoveel manieren om verschillende resultaten met dit programma te bereiken.