Stap 4: Driehoeken... eindeloze driehoeken...
Dit is het tijdrovend deel.
Dit is het deel waar we elke individuele driehoek maken. Alle zes honderd of zo. Cries *
Sommige algemene dingen om te onthouden:
- Vasthouden aan driehoeken; het ziet er beter uit.
- Opgewassen zijn elke kant en de hoeken, tenzij absoluut noodzakelijk.
- Proberen en houd van elke selectie op een gebied van soortgelijke kleuren.
- De meer driehoeken, des te nauwkeuriger wordt. Dit is niet nodig, zoals een beperkt aantal driehoeken een grote minimalistische look bereiken kan, en heeft de extra bonus van u bewaren uw gezond verstand te laten. Persoonlijk, ik graag gelaatstrekken zoals ogen meer veelhoeken, zodat ze duidelijker, en gebieden die niet hebben veel gaande minder polygonen. Immers, is het punt van lage poly dat sommige details kunnen worden weggelaten!
Natuurlijk, dit is een creatieve oefening, en als je denkt dat iets ziet er beter uit, voel je vrij om te negeren het bovenstaande.
Zoom ininto een klein gebied. Ik begin aan de randen en werk, maar u kunt doen wat voelt gemakkelijkste. Met de Polygonale Lasso Tool (zorg ervoor dat Anti-Aliasing is uitgeschakeld), een selectie maken. Druk vervolgens op de functietoets die u de actie in de vorige stap hebt toegewezen. Gedaan! Een hele driehoek. Doe dit nu voor de rest van de afbeelding. Veel plezier.
Het is ook een goed idee om de lagen groeperen (command/CTRL + G) als je gaat omdat er minder overweldigend. Gedeelten: bijvoorbeeld een groepsoproep voor het hoofd, lichaam enz.